vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

On jäävien Levyvirheiden tiedostoon ~ WRL3831

Reply

Thread Tools
Old 1 helmikuu 2009, 09:55
Uusi Jäsen

Default On jäävien Levyvirheiden tiedostoon ~ WRL3831

Olin juuri Microsoft Word-, käsin kirjoittamalla ja kopioimalla tiedot tarra malliin. I tallenna tiedosto minun ulkoinen kiintolevy, antaa sille nimi. Olen edelleen tehdä työtä, säästää vaihtuu joka niin usein. Pari minuuttia, olen paina tallenna ja saada seuraavan virhesanoman:

On jäävien Levyvirheiden tiedostoon ~ WRL3831.
Levy olet työskennellyt on media-ongelma, joka estää Wordia käyttää sitä.
Kokeile seuraavia:
* Kokeile muotoilu toiselle levylle.
* Tallenna asiakirja toiselle levylle.
Old 1 helmikuu 2009, 12:03
Moderator Group

Katso tästä: Kun avaat tiedoston, Word saattaa epäonnistua kanssa seuraava virhesanoma:

Old 1 helmikuu 2009, 12:29
Uusi Jäsen

Kiitos yhteys Microsoftin ohje-sivulta. Valitettavasti se koskee sana 2000, ja olen käyttämällä sanaa 2002. Siinä sanotaan palauttaa verkkoyhteys, mutta se ei ole saatu palautettua kääntämällä sitä?

I googled virhesanomassa ja joku, joka oli myös tämän sanoivat, että he olivat muokata niiden kovalevy FAT ja FAT32. Onko tämä jotain minun pitäisi tehdä? Jos näin on, se aiheuttaa haittaa tai poistaa mitään tiedostot kiintolevylle?

Toinen foorumi sanoo, että se voisi olla virus? Olen skannattavan ulkoinen kiintolevy kanssa Kapersky, SuperAntiSpyware ja Malwarebytes, ja kaikki päälle mitään. Aiemmat viime viikolla kuitenkin oli virusten asemasta.
Old 1 helmikuu 2009, 13:24
Moderator Group

Koska tämä näyttää olevan vaikuttavat useiden eri osa-OS-, Word-, sähköposti-, ulkomaankauppa Drive jne. Olen siirtynyt viime virkoja Windows Käyttöjärjestelmät forum.Hopefully toiset voi antaa joitakin neuvoja. Olen tavallaan ihan änkkänä juuri nyt.

Old 1 helmikuu 2009, 14:00
Rahoittajien ryhmän

Pari kysymystä:

Mikä on tämänhetkinen muoto teidän ulkoisen aseman? ... ja kuinka paljon vapaata tilaa jää siihen?

Jos tallennat Word-tiedostot sisäinen kovalevy, oletteko saada sama ongelma?

Sinulla on alkuperäinen Windows asennuslevyltä?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1 helmikuu 2009, 14:38
Uusi Jäsen

Kiitos vastauksesta!

Mistä tiedän, missä muodossa minun ulkoinen asema on nyt?

En ilmeisesti ole saada saman virheen käyttämällä sanaa, kun tiedosto tallennetaan suoraan minun sisäinen kovalevy.

Oma tietokone on Dell, ja se tuli asennettu Windows - En näytä olevan Windows-asennus-CD-levyjä.

Kiitos!
Old 2 helmikuu 2009, 05:05
Rahoittajien ryhmän

Siirry Oma tietokone (Computer jos Vista) oikeassa napsauttamalla asemaan ja valitse Ominaisuudet ... tämä kertoo sinulle File System.
Looking at your muuta virkaa, se voi olla, että kriittinen tiedosto joko Word-tai Windows on vioittunut tai poistettu. Kokeile poistamalla Word, käynnistystä ja uudelleenasentamisesta .... ja katso jos se auttaa.
Jos ei, olet menossa tarvitset Windows levy joko etsiä kadonneita tiedostoja tai suorittaa korjaus tai Re-Install.

Te ette vastannut, kuinka paljon vapaata tilaa jää päälle External Drive .... tämä on lähes kokonaan kaikki mahdollisuudet?
Old 2 helmikuu 2009, 09:35
Uusi Jäsen

On 180GB vapaata tilaa jäljellä minun ulkoiselle kovalevylle, ja se on tällä hetkellä FAT32-muodossa.

Aion kokeilla poistamista ja uudelleenasentamista Microsoft Word nähdä, jos tämä auttaa. Kiitos!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.