mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Er is een onherstelbare fout op schijf bestand ~ WRL3831

Reply

Thread Tools
Old 1 februari 2009, 09:55
Amy
Nieuw Lid Fractie

Default Er is een onherstelbare fout op schijf bestand ~ WRL3831

Ik was gewoon met behulp van Microsoft Word, handmatig in te typen en kopiëren en plakken van informatie in een label sjabloon. Ik sla het bestand op mijn externe harde schijf, waardoor het een naam. Ik blijf aan het werk, het opslaan van de wijzigingen om zo vaak. Een paar minuten in, ik druk op opslaan en krijg de volgende foutmelding:

Er is een onherstelbare fout op schijf bestand ~ WRL3831.
De schijf die u werkt heeft een media probleem dat voorkomt Word gebruiken.
Probeer het volgende:
* Probeer een andere schijf formatteren.
* Sla het document op een andere schijf.
Old 1 februari 2009, 12:03
Moderator Groep

Zie hier: Wanneer u een bestand opent, kan Word niet met de volgende foutmelding:

Old 1 feb 2009, 12:29
Amy
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor de link naar de Microsoft Help-pagina. Helaas, dit geldt voor Word 2000, en ik ben met behulp van Word 2002. Er staat te herstellen van de netwerkverbinding, maar is het niet is hersteld door er aan de hand?

I googled de foutmelding, en iemand die ook had gezegd dat ze moesten opnieuw hun harde schijf van FAT naar FAT32. Is dit iets wat ik moet doen? Zo ja, zal het leiden tot schade of verwijderen van de bestanden op de harde schijf?

Een ander forum zegt dat het kan een virus? Ik heb gescand de externe harddisk met Kapersky, SuperAntiSpyware en Malwarebytes, en alle opgedoken niets. Eerder vorige week echter waren er virussen op het station.
Old 1 februari 2009, 13:24
Moderator Groep

Daar lijkt dit het uitvoeren van meerdere verschillende aspecten van het OS, Word, e-mail, externe drive enz. Ik heb verplaatst de laatste paar berichten in de Windows-besturingssystemen forum.Hopefully anderen zal kunnen geven advies. Ik ben soort stumped nu.

Old 1 februari 2009, 14:00
Donor Groep

Een paar vragen:

Wat is de huidige indeling van uw externe drive? ... en hoeveel vrije ruimte er nog op?

Als u uw Word-bestanden op uw interne harde schijf, krijg je hetzelfde probleem?

Heb je een originele Windows-installatie schijf?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1 februari 2009, 14:38
Amy
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor uw antwoord!

Hoe weet ik welk formaat mijn externe schijf heeft nu?

Ik ben het niet lijken te hebben krijgen dezelfde fout met behulp van woord, wanneer het bestand wordt opgeslagen op mijn interne harde schijf.

Mijn computer is een Dell, en kwam geïnstalleerd met Windows - Ik ben het niet lijkt te hebben alle Windows-installatie-cd's.

Bedankt!
Old 2 februari 2009, 05:05
Donor Groep

Ga naar My Computer (Computer indien Vista) rechts klikt u op het station en kies Eigenschappen ... dit zal u het bestandssysteem.
Kijkend naar de andere berichten, kan het zijn dat een kritische bestand uit Word of Windows is beschadigd of verwijderd. Probeer het verwijderen van Word, rebooten en opnieuw te installeren .... en kijk of dit helpt.
Zo niet, u gaat een Windows-schijf naar een scan voor ontbrekende bestanden of het uitvoeren van een reparatie of een opnieuw installeren.

U heeft geen antwoord op hoeveel vrije ruimte wordt gelaten aan de External Drive .... is dit bijna volledig door enige kans?
Old 2 februari 2009, 09:35
Amy
Nieuw Lid Fractie

Er is 180GB vrije ruimte op mijn externe harde schijf, en het is momenteel FAT32 formaat.

Ik zal proberen het verwijderen en opnieuw installeren van Microsoft Word om te zien of dit helpt. Bedankt!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe zet ik mijn DVD-film op mijn harde schijf in 1 Single Avi of Dat Bestand met Sub. Mohi212 Multimedia & Codecs 4 29 september 2009 05:40
Bestand niet uitpakken - zegt dat de schijf vol is, maar zijn niet gramble Algemene programmatuurnoot Chat 1 28 mei 2009 14:15
Autorun script open het bestand Setup.exe uit een schijf Black Magic Algemene programmatuurnoot Chat 1 De 3 maart 2009 18:37
Ik heb een schijf leesfout adeb Algemeen Hardware Chat 5 13 mei 2008 07:17
Disk Read Error rockpenguin Drives & Removable Media 3 3rd Oct 2007 04:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.