mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Det er en uopprettelig diskfeil på filen ~ WRL3831

Reply

Thread Tools
Old 1ste Feb 2009, 09:55
amy
New Member Group

Default Det er en uopprettelig diskfeil på filen ~ WRL3831

Jeg var bare bruker Microsoft Word, manuelt skrive og kopiere og lime informasjon i en etikett mal. Jeg lagrer filen på min eksterne harddrive, og gi den et navn. Jeg fortsetter å arbeide, lagre endringene hver så ofte. Et par minutter, jeg trykker lagre og få følgende feil:

Det er en uopprettelig diskfeil på filen ~ WRL3831.
Disken du arbeider på en media problem som forhindrer Word fra å bruke den.
Prøv følgende:
* Prøv formatering en annen disk.
* Lagre dokumentet til en annen disk.
Old 1ste Feb 2009, 12:03
Moderator Group

Se her: Når du åpner en fil, Word kan mislykkes med følgende feilmelding:

Old 1 februar 2009, 12:29
amy
New Member Group

Takk for linken til microsoft hjelpesida. Dessverre, det gjelder for Word 2000, og jeg bruker Word 2002. Det sies å gjenopprette nettverkstilkobling, men har det ikke blitt restaurert ved å slå den på?

Jeg googled feilmeldingen, og noen som også hadde sagt at de måtte reformatere deres harddisk fra FAT til FAT32. Er dette noe jeg bør gjøre? I så fall vil det føre til skade eller slette noen av filene på harddisken?

Et annet forum sier det kan være et virus? Jeg har skannet det ytre harddrive med Kapersky, SuperAntiSpyware og Malwarebytes og alle dukket opp noe. Tidligere i forrige uke, men det var virus på stasjonen.
Old 1ste Feb 2009, 13:24
Moderator Group

Siden dette synes å være effecting flere ulike aspekter av OS, Word, e-post, ekstern disk etc. Jeg har flyttet de siste innleggene i Windows-operativsystemer forum.Hopefully andre vil kunne gi noen råd. Jeg slags stumped nå.

Old 1ste Feb 2009, 14:00
Donor Group

Et par spørsmål:

Hva er gjeldende format for ekstern disk? ... og hvor mye ledig plass det er igjen på den?

Hvis du lagrer et Word-filer til interne harddisken, får du det samme problemet?

Har dere en original Windows installasjonsdiskett?

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1ste Feb 2009, 14:38
amy
New Member Group

Takk for svar!

Hvordan vet jeg hvilket format min eksterne stasjonen har nå?

Jeg ser ikke ut til å ha få den samme feilen som bruker ordet, når filen er lagret direkte på intern harddisk.

Maskinen min er en Dell, og ble installert med Windows - Jeg synes ikke å ha noen Windows installasjons-CDer.

Takk!
Old 2dre Feb 2009, 05:05
Donor Group

Gå til Min datamaskin (Datamaskin hvis Vista) Høyreklikk stasjonen og velg Egenskaper ... Dette vil fortelle deg i filsystemet.
Etter den andre poster, kan det være en kritisk fil fra enten Word eller Windows er skadet eller slettet. Prøve å avinstallere Word, omstart og installere .... og se om dette hjelper.
Hvis ikke, skal du trenger en Windows disk enten søke etter manglende filer eller for å utføre en reparasjon eller en re-installere.

Du gjorde ikke svare hvor mye ledig plass det er igjen på ekstern disk .... er denne nesten full av noen sjanse?
Old 2dre Feb 2009, 09:35
amy
New Member Group

Det er 180GB ledig plass igjen på min ekstern harddisk, og det er foreløpig FAT32 format.

Jeg vil prøve å avinstallere og installere Microsoft Word for å se om dette hjelper. Takk!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hvordan konverterer jeg Dvd Film på harddisken inn 1 Single Avi eller Dat Fil med Sub. Mohi212 Multimedia & Kodeker 4 29 september 2009 05:40
Filen vil ikke trekke ut - sier disk full, men ikke gramble General Software Chat 1 28 mai 2009 14:15
Autorun script for å åpne setup.exe fil fra en diskett Black Magic General Software Chat 1 3 mars 2009 18:37
Jeg har en disk lesefeil adeb General Hardware Chat 5 13 mai 2008 07:17
Disk Lesefeil rockpenguin Drivere og flyttbare medier 3 3 okt 2007 04:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.