![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Het antwoord is waarschijnlijk 'nee', maar is er een manier om eigen Highlighting kleur in Microsoft Office Word 2007? Ik zocht Help, maar niet van mening dat optie en markering niet over een 'Meer kleuren ... " optie als tekstkleur doet. Slechts 15 standaard kleuren. Ik ben op zoek naar een lichter grijs dan hun 'Grijs-25%' Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en do u gemiddelde verandering ur hoogtepunt kleur? zo ja, klik met de rechtermuisknop op het bureaublad verschijnen eigenschappen tabblad geavanceerd item-geselecteerde items kiezen ur kleur Klik op OK en toepassen
| |||
| |||
| Nee, niet de nadruk uw muis doet, maar de nadruk kleur die je meer dan tekst, voor een goede:) Net als de 'achtergrondkleur' achter tekst in Microsoft Word. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk niet dat het is veranderlijk. Ik kon het niet vinden alles over Vista zijn. Als u wilt dat een lichtgrijs kunt u experimenteren met gele en printen in B & W
|
| |||
| |||
| en het kleine ding dat geacht wordt te doen doesnt lijken 2 werken voor mij |
|
| |||
| |||
| Wat bedoel je?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| theres a box that says lettertype en theres enige ding dat geacht wordt te doen, maar het doesnt werk |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ricoh CL4000DN geperforeerde kleur lijn | TheDihDah | Digital Imaging & Printers | 0 | De 9 juni 2009 12:35 |
| Verander de kleur op een monitor | kharlitos | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 3 juni 2009 14:31 |
| Het veranderen van de kleur van objecten in photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 2 | 2nd Dec 2008 16:55 |
| Welke kleur notebook is de mooiste? | Carol S | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 21 nov 2008 12:25 |
| HP Color LaserJet 3500n | robina80 | Digital Imaging & Printers | 4 | 13 mrt 2008 11:47 |
| Thread Tools | |
| |