![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Svaret er trolig "nei", men er det en måte å programmere din egen utheving farge i Microsoft Office Word 2007? Jeg søkte hjelp, men fant ikke dette alternativet, og merke ikke har en "Flere farger ..." alternativet som tekstfargen gjør. Bare 15 standard farger. Jeg leter etter en lysere grå enn sine "Gray-25% ' Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Brønnen gjøre u bety endre ur Uthevingsfarge? hvis så høyreklikk på skrivebordet egenskaper utseende kategorien avanserte item-valgte elementene velge ur farge Klikk OK og anvende
| |||
| |||
| Nei, ikke uthevingen musen fungerer, men fremhever fargen du la over teksten, for godt:) I likhet med "bakgrunnsfarge" bak teksten i Microsoft Word. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke det er skiftende. Jeg kunne ikke finne noe på Vista heller. Hvis du vil ha en lys grå farge kan du eksperimentere med gule og utskrift i B & W
|
| |||
| |||
| godt den lille tingen som skal gjøre det doesnt synes 2 fungerer for meg |
|
| |||
| |||
| Hva mener du?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Theres en boks som sier skriften og Theres noen ting som skal gjøre det, men det doesnt work |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ricoh CL4000DN perforert Color Line | TheDihDah | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 9 juni 2009 12:35 |
| Fargeendring på ett Monitor | kharlitos | Kabinetter & Skjermer | 1 | 3 juni 2009 14:31 |
| Endre fargen på objekter i Photoshop | computeruler | Multimedia & Kodeker | 2 | 2 desember 2008 16:55 |
| Hvilken farge bærbare her er de peneste? | Carol S | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 21 nov 2008 12:25 |
| HP Color LaserJet 3500n | robina80 | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 13 mars 2008 11:47 |
| Thread Tools | |
| |