![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Svaret är förmodligen nej, men är det ett sätt att programmera din egen Highlighting färg i Microsoft Office Word 2007? Jag sökte hjälp, men hittade inte det alternativet, och Highlighting inte har en "Fler färger ..." alternativet gillar textfärg gör. Bara 15 förvalda färger. Jag letar efter en ljusare grå än deras "Grå-25%" Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| väl göra u genomsnittlig förändring ur belysa färg? i så fall högerklicka på skrivbordet, egenskaper utseende fliken Avancerat post markerade objekt väljer ur färg Klicka på OK och tillämpa
| |||
| |||
| Nej, inte lyfta musen gör, men de belyser färg som du lämnar över texten för bra:) I likhet med "Bakgrundsfärg" bakom texten i Microsoft Word. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror inte det är utbytbara. Jag kunde inte hitta något på Vista heller. Om du vill ha en ljusgrå du kan experimentera med gula och tryckning i B & W
|
| |||
| |||
| och den lilla sak som är tänkt att göra det spelar ingen verkar 2 arbete för mig |
|
| |||
| |||
| Vad menar du?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Theres en ruta där det står font och Theres viss sak som är tänkt att göra det men det icke verk |