![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ongelmia saada. Pst-tiedoston, johon se kuuluu. Tässä on ongelma Minulla on. Olen ostanut uuden tietokoneen ja ladataan Office 2003 sitä. I teki "Vienti" on. Pst-tiedoston, joka peukalon ajokykyyn ja luulin, että minulla on tuotu sen uuteen tietokoneeseen, mutta nyt, aina kun käynnistän Office, minun täytyy olla, että peukalo ajaa Outlook avata. Voiko joku auttaa saamaan tämän tiedoston oikea-hakemisto ja on Outlook kohta sen ilman peukalon asemaan. Olen jo yrittänyt "korjaus" ja "Poista / Asenna" Outlookin Office levylle. Se pitää osoittaa peukalo ajaa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Getting Omat yhteystiedot Windows Mobile PC ilman Outlook | Haun | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 13 syyskuu 2009 15:13 |
| Outlook 2003 - Allekirjoitus on lähettää liitetiedostoina | skillzfields | Office Suites & Applications | 0 | 31. toukokuuta 2009 01:44 |
| Outlook 2003 Vastaa Problem | prawleprovi | Office Suites & Applications | 1 | 24. marraskuu 2008 06:11 |
| Onko mahdollista Outlook 2003 ... | tomthedrummer1992 | Office Suites & Applications | 3 | 5. Lokakuu 2008 08:20 |
| [Kysy] ei voi viedä Outlook 2003 | Aiki | Office Suites & Applications | 1 | 14. Jul 2007 00:53 |
| Thread Tools | |
| |