![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb problemen met het verkrijgen van. PST-bestand waar het thuishoort. Hier is het probleem ik heb. Ik kocht een nieuwe pc en geladen Office 2003 op. Ik heb een "Export" van het. Pst-bestand naar een thumb drive, en ik dacht dat ik had ingevoerd aan de nieuwe PC, maar nu, elke keer als ik begin, ik heb dat thumb drive in voor Outlook te openen. Kan iemand helpen om dit bestand in de juiste directory en Outlook punt te maken zonder de thumb drive. Ik heb al geprobeerd op "Repair" en "Verwijderen / Installeren" Outlook van het Office-schijf. Het blijft wijzen op de thumb drive. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Aan mijn contactpersonen uit Windows Mobile Naar PC zonder Outlook | Haun | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 13 september 2009 15:13 |
| Outlook 2003 - Ondertekening wordt verzonden als bijlage | skillzfields | Office Suites & Toepassingen | 0 | 31 mei 2009 01:44 |
| Outlook 2003 Antwoorden Probleem | prawleprovi | Office Suites & Toepassingen | 1 | 24 nov 2008 06:11 |
| Is het mogelijk om in Outlook 2003 ... | tomthedrummer1992 | Office Suites & Toepassingen | 3 | 5 okt 2008 08:20 |
| [Vraag] Kan niet exporteren vanuit Outlook 2003 | Aiki | Office Suites & Toepassingen | 1 | 14 jul 2007 00:53 |
| Thread Tools | |
| |