![]() |
|
| |||
| |||
| He, im momenteel bezig met een opleiding en hebben zojuist mijn cursussen voor de deadline van deze vrijdag! Jammer genoeg heb ik overschreven met een leeg document en helaas hebben geen back-ups. Ik desperatly moeten proberen te herwinnen, is er een manier van de overname van het verloren document? Bij voorbaat dank voor alle hulp of advies. Tasha |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het enige wat ik kan bedenken is bezig met een zoektocht naar het (start, zoeken) en typ de naam van het werk Als u geen back-up dan is het meest waarschijnlijk verdwenen
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Hoi, probeer dan te zoeken naar de auto terug bestanden. Open Word> menu Extra> Opties> tabblad Bestandslocaties> dubbelklik AutoHerstel-bestanden en noteer de locatie. Stijl en sluit dat menu. Open de map in Explorer en kijken. ASD-bestanden. Woord kan worden ingesteld om automatisch een back-up van uw bestanden. Check th oorspronkelijke maplocatie voor. wbk bestanden. Zorg ervoor dat alle bestanden geselecteerd. Doe een windows zoek *. wbk. Zoek uw tijdelijke bestanden door het doen van een ander Windows zoeken naar *. tmp. Als u te veel veranderen de gewijzigde datum in de zoekcriteria. U kunt uw verborgen mappen. Vervang gebruikersnaam in dit voorbeeld met ongeacht uw eigen gebruikersnaam is. C: / Documents and Settings \ * USERNAME * \ Local Settings \ Temp Voor de toekomst zet automatisch opslaan Word> Extra> Opties> tabblad Opslaan Laat ons weten hoe het gaat. |