![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej, im just nu en utbildning och har just avslutat mina kurser för deadline denna fredag! Tyvärr har jag över det med ett tomt dokument och tyvärr inte har några säkerhetskopior.
Jag desperatly måste försöka återvinna det, finns det något sätt att återfå det förlorade dokumentet??? Tack på förhand för all hjälp eller råd. Tasha |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det enda jag kan tänka på är att göra en sökning efter det (start, sök) och skriv in namnet på arbetet
Om du inte tillbaka det så är det troligen borta
Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
|
|||
|
|||
|
Hej, prova att söka efter den automatiska återhämta filer.
Öppna Word> Verktyg-menyn> Inställningar> Arkiv platser fliken> dubbelklicka på filer och skriva ner sin plats. Avbryt och avsluta menyn. Öppna mappen i Utforskaren och leta efter. Asd filer. Ord kan vara inställd på auto säkerhetskopiera dina filer. kontrollera th ursprungliga mappen plats för alla. wbk filer. Kontrollera att alla filer som har valts. Har ett fönster söka efter *. wbk. Sök ditt tillfälliga filer genom att göra ett annat fönster sök efter *. tmp. Om du har alltför många förändringar det ändrade datumet i sökkriterier. Du kan kontrollera din dolda mappar. Byt ut användarnamnet i det här exemplet med alla dina egna användarnamnet. C: / Documents and Settings \ * ANVÄNDARNAMN * \ Lokala inställningar \ Temp För framtiden aktivera automatisk spara Word> Verktyg> Alternativ> Spara Tab Låt oss veta hur det går. |