vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Visio 2007 Pro: Miten lisätä muoto kahden kytketty muotoja?

Reply

Thread Tools
Old 14 kesäkuu 2009, 04:35
Uusi Jäsen

Default Visio 2007 Pro: Miten lisätä muoto kahden kytketty muotoja?

Hei,

Olen uusi Visio ja olen varma, että tämä on todennäköisesti yksinkertainen kysymys, mutta en ole pystynyt löytämään vastausta mistään muualta.

Kun työ on vuokaavio, jos päätät haluat lisätä prosessin vaiheessa kahden muun toiminnan vaiheet, jotka ovat jo yhteydessä, on olemassa helpompaa tapaa tehdä tätä kuin katkaista yhteyden, lisätä uuden muodon, ja kytke sitten teidän kaksi muotoja viereinen muotoja?

Kiitos jo etukäteen mitään apua.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Miten lisätä scrolling kuvaa verkkosivuilla tbarber Web Design, Hosting & SEO 0 19th Jun 2009 06:23
Disk Boot jättäminen, Lisää System Disk ja painamalla Enter joebeaven Drives & Removable Media 10 18th Mar 2009 17:39
XP jumittuu I lisätä USB External Hardrive Alantrini Drives & Removable Media 1 26. Jan 2008 00:31
Visio Apua! Dizma Office Suites & Applications 2 5. Joulukuu 2007 08:36
Voinko lisätä uuden grafiikka / näytönohjain minun laptop? antchinn Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 11. marraskuu 2007 14:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.