mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Visio 2007 Pro: Hoe vorm invoegen tussen twee verbonden vormen?

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 04:35
Nieuw Lid Fractie

Default Visio 2007 Pro: Hoe vorm invoegen tussen twee verbonden vormen?

Hoi,

Ik ben nieuw voor Visio en ik ben er zeker van dat dit is waarschijnlijk een simpele vraag, maar ik heb niet kunnen vinden van een antwoord ergens anders.

Bij het werken op een stroomschema, indien u beslist moet u een proces stap tussen twee andere stappen die al zijn aangesloten, is er een eenvoudiger manier om dit te doen dan om de verbinding, plaatst u uw nieuwe vorm, en vervolgens sluit u de twee vormen met het aangrenzende vormen?

Thanks in advance for any help.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe te voegen foto's te bladeren op de website tbarber Web Design, Hosting & SEO 0 19 jun 2009 06:23
Disk Boot Failure, Invoegen systeemdiskette en druk op Enter joebeaven Drives & Removable Media 10 18 mrt 2009 17:39
XP loopt vast wanneer ik invoegen USB Externe Hardrive Alantrini Drives & Removable Media 1 26 Jan 2008 00:31
Visio Help! Dizma Office Suites & Toepassingen 2 5 Dec 2007 08:36
Kan ik een nieuwe grafische / video kaart in mijn laptop? antchinn Laptops, Mobiles & PDA's 1 11 nov 2007 14:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.