mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Ett sätt att ändra färg på texten markören i Microsoft Word 2007?

Reply

Thread Tools
Old 20 februari, 2008, 10:36
Ledamot Gruppen

Default Ett sätt att ändra färg på texten markören i Microsoft Word 2007?

Finns det något sätt att mörkna eller ändra färg på texten markören (den som ser ut som ett "jag" att muspekaren förvandlas till) i Microsoft Word (Office 2007)? Jag har mitt dokument bakgrunden en grå färg för att vara lättare för mina ögon än vita, men då texten markören är mycket svårt att hitta utan att koncentrera sig på att söka efter den, eftersom det är också grå.
Old 20 februari, 2008, 12:43
Givargruppen

jag dont tror att du kan

Jag vet att du kan med Ubuntu, men thats ett annat operativsystem

innebär att ljusstyrkan ned på monitorn inte hjälpa till?

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 20 februari 2008, 15:08
Ledamot Gruppen

Jag har redan ljusstyrkan för mycket, 66%, så jag också vilja använda den grå bakgrunden =) men okej, om det inte finns några sätt. tack:)
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Spegling text i Word 2007 - How To Mkr Office Suites & Applications 2 18 September 2009 02:35
Färgförändring på en bildskärm kharlitos Grafikkort & Skärmar 1 3 juni 2009 14:31
Microsoft Office 2007 Ordräkning Uteslutning Tingeling Office Suites & Applications 5 20 maj 2009 12:47
Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning snowblind Office Suites & Applications 8 21 mars 2009 13:27
Ett sätt att standard Microsoft Word 2007 till rätta stavfel? (förutom autokorrigeringsposter andrewanimation Office Suites & Applications 2 31 mars 2008 18:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.