![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Finns det något sätt att mörkna eller ändra färg på texten markören (den som ser ut som ett "jag" att muspekaren förvandlas till) i Microsoft Word (Office 2007)? Jag har mitt dokument bakgrunden en grå färg för att vara lättare för mina ögon än vita, men då texten markören är mycket svårt att hitta utan att koncentrera sig på att söka efter den, eftersom det är också grå. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jag dont tror att du kan Jag vet att du kan med Ubuntu, men thats ett annat operativsystem innebär att ljusstyrkan ned på monitorn inte hjälpa till?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Jag har redan ljusstyrkan för mycket, 66%, så jag också vilja använda den grå bakgrunden =) men okej, om det inte finns några sätt. tack:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Spegling text i Word 2007 - How To | Mkr | Office Suites & Applications | 2 | 18 September 2009 02:35 |
| Färgförändring på en bildskärm | kharlitos | Grafikkort & Skärmar | 1 | 3 juni 2009 14:31 |
| Microsoft Office 2007 Ordräkning Uteslutning | Tingeling | Office Suites & Applications | 5 | 20 maj 2009 12:47 |
| Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Ett sätt att standard Microsoft Word 2007 till rätta stavfel? (förutom autokorrigeringsposter | andrewanimation | Office Suites & Applications | 2 | 31 mars 2008 18:14 |
| Thread Tools | |
| |