mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

En måte å bruke Microsoft Word 2007 til å korrigere skrivefeil? (foruten Autokorrektur

Reply

Thread Tools
Old 28th Mar 2008, 21:43
Medlem Group

Default En måte å bruke Microsoft Word 2007 til å korrigere skrivefeil? (foruten Autokorrektur

Er det en måte å gjøre det til en standard som Microsoft Word 2007 skal automatisk forsøke å rette eventuelle skrivefeil, uansett hva ordet, i stedet for å manuelt skrive inn hver i Autokorrektur for å aldri få den samme nøyaktige skrivefeil igjen? (Jeg synes at å ikke være verdt det, som min skrivefeil er Ofte helt forskjellig fra tidligere Ones) For eksempel, jeg skrev inn "forym" i et dokument i stedet for "forum". Men i stedet for å korrigere skrivefeil som standard Word bare understreket feil i rødt og tillates det å gå uendret. Nå, hvis jeg manuelt Høyreklikk ordet> Autokorrektur> forum, samme skrivefeil vil aldri skje igjen, men er det en måte å fortelle Word til automatisk å gjette hvilket ord det mulige ord jeg sannsynligvis betydde? Uansett hva mine typoed ordet kan være. Takk.
Old 31 mars 2008, 17:20
Donor Group

Default En måte å bruke Microsoft Word 2007 til å korrigere skrivefeil? (foruten Autokorrektur

Ingen som jeg kan finne. Jeg tror man kan anta at "nei" hvis noen innlegg som har vært der og gjort det.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 31 mars 2008, 18:14
Medlem Group

Det stemmer Jeg antar "nei". ville være flott om. jeg ikke skriver bra
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Microsoft Office 2007 Word Count utelukkingslisten tinkerbell Office Suites & Applications 5 20 mai 2009 12:47
Word 2007, Ekskludere sider fra ord teller snowblind Office Suites & Applications 8 21 mars 2009 13:27
Foreta Outlook 2007 standard ikke GMail TheFang Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 5 okt 2008 14:51
En måte å endre fargen på teksten markøren i Microsoft Word 2007? andrewanimation Office Suites & Applications 2 20 februar 2008 15:08
Hvordan kan jeg endre standard sidestørrelse i MS Word girish t Office Suites & Applications 5 9 mai 2007 22:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.