![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Er det en måte å gjøre det til en standard som Microsoft Word 2007 skal automatisk forsøke å rette eventuelle skrivefeil, uansett hva ordet, i stedet for å manuelt skrive inn hver i Autokorrektur for å aldri få den samme nøyaktige skrivefeil igjen? (Jeg synes at å ikke være verdt det, som min skrivefeil er Ofte helt forskjellig fra tidligere Ones) For eksempel, jeg skrev inn "forym" i et dokument i stedet for "forum". Men i stedet for å korrigere skrivefeil som standard Word bare understreket feil i rødt og tillates det å gå uendret. Nå, hvis jeg manuelt Høyreklikk ordet> Autokorrektur> forum, samme skrivefeil vil aldri skje igjen, men er det en måte å fortelle Word til automatisk å gjette hvilket ord det mulige ord jeg sannsynligvis betydde? Uansett hva mine typoed ordet kan være. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ingen som jeg kan finne. Jeg tror man kan anta at "nei" hvis noen innlegg som har vært der og gjort det.
| |||
| |||
| Det stemmer Jeg antar "nei". ville være flott om. jeg ikke skriver bra |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Microsoft Office 2007 Word Count utelukkingslisten | tinkerbell | Office Suites & Applications | 5 | 20 mai 2009 12:47 |
| Word 2007, Ekskludere sider fra ord teller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Foreta Outlook 2007 standard ikke GMail | TheFang | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 5 okt 2008 14:51 |
| En måte å endre fargen på teksten markøren i Microsoft Word 2007? | andrewanimation | Office Suites & Applications | 2 | 20 februar 2008 15:08 |
| Hvordan kan jeg endre standard sidestørrelse i MS Word | girish t | Office Suites & Applications | 5 | 9 mai 2007 22:02 |
| Thread Tools | |
| |