mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Ett sätt att standard Microsoft Word 2007 till rätta stavfel? (förutom autokorrigeringsposter

Reply

Thread Tools
Old 28 mars 2008, 21:43
Ledamot Gruppen

Default Ett sätt att standard Microsoft Word 2007 till rätta stavfel? (förutom autokorrigeringsposter

Finns det något sätt att göra det en standardinställning som Microsoft Word 2007 automatiskt försök att rätta till eventuella stavfel, oavsett vad det ordet, istället för ditt med att manuellt ange var och en i autokorrigering för att aldrig få exakt samma stavfel igen? (Det tycker jag är att inte vara värt det, som mina stavfel är Ofta helt olika från retroaktivt) Till exempel, jag skrev "forym" i ett dokument i stället för "forum". Men i stället för att korrigera stavfel som standard, Word bara underströk fel i rött och gjorde det möjligt att gå oförändrad. Nu, om jag manuellt högerklicka på ordet> Autokorrigering> forum, samma stavfel kommer aldrig hända igen, men är det ett sätt att berätta för Word automatiskt ska gissa vilket ord det möjligt ord jag förmodligen tänkt? Oavsett vad mina typoed ordet kan vara. Tack.
Old 31 mars 2008, 17:20
Givargruppen

Default Ett sätt att standard Microsoft Word 2007 till rätta stavfel? (förutom autokorrigeringsposter

Inget som jag kan hitta. Jag tror att du kan utgå från "nej" om inte någon tjänster som har varit där och gjort det.

Mitt System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moderkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (s):
nVidia Geforce 6600 512 MB
Ljudkort:
Cherry RS 6000 M tangentbord
Hårddisk (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s upprätthålla
Optisk enhet (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Mål / PSU:
Thermaltake Soprano
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA platta
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 31 mars 2008, 18:14
Ledamot Gruppen

ja jag antar "nej". skulle vara ett stort inslag dock. Jag tänker inte skriva mycket väl
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Microsoft Office 2007 Ordräkning Uteslutning Tingeling Office Suites & Applications 5 20 maj 2009 12:47
Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning snowblind Office Suites & Applications 8 21 mars 2009 13:27
Göra Outlook 2007 standard inte GMail TheFang E-post, VoIP & IM Diskussion 4 5 oktober 2008 14:51
Ett sätt att ändra färg på texten markören i Microsoft Word 2007? andrewanimation Office Suites & Applications 2 20 februari 2008 15:08
Hur kan jag ändra standard sidstorleken i MS Word Girish t Office Suites & Applications 5 9 maj 2007 22:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.