![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Finns det något sätt att göra det en standardinställning som Microsoft Word 2007 automatiskt försök att rätta till eventuella stavfel, oavsett vad det ordet, istället för ditt med att manuellt ange var och en i autokorrigering för att aldrig få exakt samma stavfel igen? (Det tycker jag är att inte vara värt det, som mina stavfel är Ofta helt olika från retroaktivt) Till exempel, jag skrev "forym" i ett dokument i stället för "forum". Men i stället för att korrigera stavfel som standard, Word bara underströk fel i rött och gjorde det möjligt att gå oförändrad. Nu, om jag manuellt högerklicka på ordet> Autokorrigering> forum, samma stavfel kommer aldrig hända igen, men är det ett sätt att berätta för Word automatiskt ska gissa vilket ord det möjligt ord jag förmodligen tänkt? Oavsett vad mina typoed ordet kan vara. Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inget som jag kan hitta. Jag tror att du kan utgå från "nej" om inte någon tjänster som har varit där och gjort det.
| |||
| |||
| ja jag antar "nej". skulle vara ett stort inslag dock. Jag tänker inte skriva mycket väl |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Microsoft Office 2007 Ordräkning Uteslutning | Tingeling | Office Suites & Applications | 5 | 20 maj 2009 12:47 |
| Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Göra Outlook 2007 standard inte GMail | TheFang | E-post, VoIP & IM Diskussion | 4 | 5 oktober 2008 14:51 |
| Ett sätt att ändra färg på texten markören i Microsoft Word 2007? | andrewanimation | Office Suites & Applications | 2 | 20 februari 2008 15:08 |
| Hur kan jag ändra standard sidstorleken i MS Word | Girish t | Office Suites & Applications | 5 | 9 maj 2007 22:02 |
| Thread Tools | |
| |