![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har brug for at åbne MS Word-filer, som folk sender mig og min genoptage er i Word også. Jeg tænkte, "Open Office" ville arbejde netop de samme, men nu hører jeg det ikke rigtigt arbejde.
Jeg har Office 95, splinternye i shrink wrap, fordi jeg ikke kunne slippe af med det. Nu spekulerer jeg på, kan jeg ikke bare installere det, og problemet vil blive løst? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yea, bør installere og arbejder fint på XP, men du kan have problemer med de filer, afhængigt af hvilket format folk sender dem til dig i, hvis de sender dem til dig i et Microsoft Word-dokument fra en version af Word nyere end 95 af de ikke vil åbne. Men Open Office skulle åbne dem bøde for dig.
|
|||
|
|||
|
wasd bruger Office 97 med vista ... så hvorfor ikke ... men er enig med post, som sagde nyere versioner dok. kan ikke åbne ... også jeg vil recomment åbne kontor ... så vidt det har fungeret for alt, hvad jeg gør .... og held og lykke
|
|
|
|||
|
|||
|
åbne kontor fungerer, dens blot kinda en smule anderledes at bruge. du kan sammenligne det at gå fra Office 2003 til 2007 i gætte.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Office 95 vil installere filer til systemet directory snarere end system32-mappen.
Når du har kørt installationen, kontor vil skabe systemet biblioteket i Windows-mappen og lægge den filer der. Kopiere dem manuelt til system32 biblioteket, og det burde virke fint. Mit system: Glowbox
|