![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minun täytyy avata MS Word-tiedostoja, että ihmiset lähettävät minulle ja jatkaa on Word myös. Luulin, että "Open Office" toimisi aivan sama, mutta nyt olen kuullut, se ei todellakaan toimi. Satun on Office 95, tuotemerkin uusi kutistua wrap, koska en voinut päästä siitä eroon. Nyt ihmettelen, en voi vain asentaa sen ja ongelma voitaisiin ratkaista? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, kannattaa asentaa ja työn sakkoa XP, mutta sinulla voi olla ongelmia tiedostojen riippuen missä muodossa ihmiset lähettää ne sinulle, jos ne lähettää ne sinulle Microsoft Word-asiakirjan versio Word uudempi kuin 95, ne ei avaudu. Kuitenkin Avaa toimisto on tarkoitus avata niitä hienoja teitä.
| |||
| |||
| wasd Office 97 näköala ... niin miksi ei ... mutta samaa mieltä postitse että sanoi uudempaa versiota doc. ei voi avata ... Minäkin recomment Open Office ... tähän asti se on toiminut kaiken i do .... ja onnea |
|
| |||
| |||
| Open Office ei toimi, se vain kinda hieman eri käyttää. Voit verrata sitä menee toimisto 2003, 2007 luulisin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Office 95 asennetaan tiedostoja järjestelmän hakemistoon kuin system32 hakemistoon.
Kun olet suorittanut asennuksen, toimisto luo järjestelmän hakemistoon on Windows-ja laita se tiedostot siellä. Kopioi ne manuaalisesti System32-hakemistoon ja sen pitäisi toimia hyvin. My System: Glowbox
|