![]() |
|
| |||
| |||
| Ik moet openen in MS Word-bestanden die mensen sturen mij en mijn CV in Word ook. Ik dacht "Open Office" zou werken net hetzelfde, maar nu hoor ik het niet echt werken. Ik ben dat Office 95, gloednieuw in shrink wrap, want ik kon niet weg is. Nu vraag ik me af, kan ik niet gewoon installeren en het probleem zou zijn opgelost? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, moet installeren en werken op XP, maar je kan problemen hebben met de bestanden, afhankelijk van welk formaat mensen sturen naar u, als ze sturen ze aan u in een Microsoft Word-document uit een nieuwere versie van Word dan 95, ze gaat niet open. Maar Open Office moet openen fijn voor je.
| |||
| |||
| WASD gebruik van Office 97 voor Vista ... dus waarom niet ... maar eens met de post dat zei meer recente versies doc. mag niet open ... ook ik recomment opent kantoor ... tot dusver is er nog gewerkt voor alles wat ik doe .... en veel geluk |
|
| |||
| |||
| Open Office werkt, zijn gewoon een beetje een beetje anders te gebruiken. je kan het vergelijken met die van Office 2003, tot 2007 denk ik. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Office 95 installeert bestanden naar het systeem directory in plaats van de system32 directory.
Zodra u de installatie uit te voeren, kantoor zal het systeem directory in de windows directory en zet het de bestanden daar. Kopieer ze handmatig naar de system32 directory en het zou moeten werken prima. Mijn Systeem: Glowbox
|