![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger å åpne Word-filer som folk sender meg og min CV i Word også. Jeg tenkte "Open Office" ville fungere akkurat det samme, men nå er jeg hører det ikke egentlig fungerer. Jeg måtte ha Office 95, helt nye i krympe vikle fordi jeg ikke kunne bli kvitt den. Nå lurer jeg på, kan jeg ikke bare installere den og problemet vil bli løst? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, bør installere og fungerer bra på XP, men du kan ha problemer med filer avhengig av hvilket format folk sende dem til deg, hvis de sender dem til deg i et Microsoft Word-dokument fra en versjon av Word nyere enn 95, de vil ikke åpne. Men åpne Office skal åpne dem fint for deg.
| |||
| |||
| wasd bruker Office 97 med vista ... så hvorfor ikke ... men enig med innlegget som sa nyere versjoner doc. kan ikke åpne ... jeg også ville recomment åpner kontor ... så langt har jobbet for alt jeg .... og lykke |
|
| |||
| |||
| åpner kontor gjør arbeidet, dets bare ganske litt annerledes å bruke. Du kan sammenligne det å gå fra kontor 2003 til 2007 antar jeg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Office 95 vil installere filer til systemkatalogen framfor system32 katalogen.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| "Compenent" MSINET.OCX "eller dens avhengighet ikke riktig registrert: AF | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19 nov 2008 08:01 |
| Kan ikke sette "Aktiver" funksjon "på" i Biografier ref CD / DVD. | ashmehta | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 17 juni 2008 02:56 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| "Forberede installasjon" ... Microsoft Office hver gang jeg åpner IE7! | Lukee12 | Office Suites & Applications | 10 | 27. sep 2007 16:15 |
| Thread Tools | |
| |