![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vidste du, at i Word 2007 værktøjslinjen "nu kaldet Ribbon" nu lærer hvilke værktøjer du bruger mest og tjener dem op uden at du selv behøver at spørge. Det er en kærkommen forandring fra jagt gennem endeløse menuer og undermenuer, som du havde i tidligere udgaver, jeg har ikke haft Microsoft Office 2007 længe, og jeg er fortsat læring, men jeg begynder at tro, Microsoft har fået det på plads med denne software pakke.
Jeg synes, Office 2007 en hel del lettere at bruge, og jeg gerne Word-interface og dens helt tilpasses, hvis jeg finder en handy genveje Jeg vil naturligvis sende dem:) Microsoft Office 2007 on-line> Microsoft Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Det er interessant. Jeg bruger Word næsten hver dag, og jeg kan lide det et parti. Indeholder Word 2007 kræver Vista til at køre? Jeg vil håber det ikke. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nr. mate, i virkeligheden kan du finde en hel del ting vil ikke køre på Vista. : D
| |||
| |||
| Ja, jeg tænkte om at få dette, men bare ikke har midlerne. Men jeg var ikke klar over det havde denne funktion. Thanks for the information. |