![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tiesitkö, että Word 2007 työkaluriviltä "kutsutaan nyt Ribbon" nyt oppii mitä välineitä käytät useimmin ja palvelee niitä ilman sinua edes kysyä. Se on tervetullut muutos läpikäymistä loputon valikot ja alavalikot, kuten oli aiemmissa painoksissa Minulla ei ole ollut Microsoft Office 2007 kauan ja olen edelleen oppimisen mutta olen alkanut epäillä, Microsoft on saanut asiaa tämän ohjelmapaketti.
Minusta Office 2007 paljon helpompi käyttää ja teen kuten Word-liitäntä ja sen melko muokattava, jos löydän kaikki kätevä oikotietä i tietenkin niiden viemistä:) Microsoft Office 2007 on line> Microsoft My System: #
|
|
| |||
| |||
| Se on mielenkiintoinen. Käytän Word lähes päivittäin ja pidän siitä paljon. Onko Word 2007 edellyttää Vistan aikavälillä? I'd toivoa ole. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| N: o mateuutteet, itse saatat löytää aika paljon asioita ei suoriteta Vista. : D
| |||
| |||
| Kyllä, olin ajatellut aloittaa, mutta eivät vain ole varoja. Mutta minulla ei ollut toteutunut se oli kyseistä ominaisuutta. Kiitos tiedoista. |