![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wist u dat in Word 2007 de werkbalk "nu genaamd Ribbon" nu leert welke tools die u het meest gebruikt en dient ze op zonder dat u nog hoeft te vragen. Het is een welkome verandering van de jacht door eindeloze menu's en submenu's, zoals u had in eerdere edities heb ik nog niet gehad van Microsoft Office 2007 lang en ik ben nog aan het leren maar ik begin te denken dat Microsoft hebben het recht met deze software pakket.
Ik vind Office 2007 een stuk gemakkelijker te gebruiken en ik vind het Word-interface en zijn zeer aanpasbare, als ik een handige korte besnoeiingen Ik zal natuurlijk na hen:) Microsoft Office 2007 on line> Microsoft Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Dat is interessant. Ik gebruik Word bijna elke dag en ik vind het veel. Bevat Word 2007 vereist Vista te draaien? Ik hoop van niet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nr. stuurman, in feite kun je vinden heel veel dingen niet zal draaien op Vista. : D
| |||
| |||
| Ja, ik zat te denken over krijg dit maar niet over de middelen. Maar ik had niet gerealiseerd had dat de functie. Bedankt voor de informatie. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Word 2007 Knippen en plakken | munleyj | Office Suites & Toepassingen | 0 | 14 oktober 2009 16:51 |
| Word 2007, Exclusief pagina's uit woordentelling | Snowblind | Office Suites & Toepassingen | 8 | 21 mrt 2009 13:27 |
| Word 2007 Smart Art bug? | rockyshred336699 | Office Suites & Toepassingen | 0 | 18 apr 2008 08:58 |
| Word 2007 hulp | robina80 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 21 Jan 2008 14:53 |
| Dringend hulp nodig voor Word 2007 | WildDart | Office Suites & Toepassingen | 2 | 24 okt 2007 17:57 |
| Thread Tools | |
| |