![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du at Word 2007 verktøylinjen "nå kalles Ribbon" nå lærer hvilke verktøy du bruker oftest, og serverer dem opp uten at du engang trenger å spørre. Det er en velkommen endring fra jakt gjennom mange menyer og undermenyer, som du måtte i tidligere utgaver har jeg ikke hatt Microsoft Office 2007 lenge og jeg fortsatt læring men jeg begynner å tenke Microsoft har det rett med denne programvarepakken.
Jeg finner Office 2007 enklere å bruke, og jeg liker Word grensesnitt og det helt tilpasses hvis jeg finner noen praktiske korte kutt vil jeg selvfølgelig legge dem:) Microsoft Office 2007 online> Microsoft Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Det er interessant. Jeg bruker Word nesten hver dag, og jeg liker det mye. Har Word 2007 krever Vista for å kjøre? Jeg håper ikke det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ingen kompis, faktisk kan være ganske mange ting vil ikke fungere i Vista. : D
| |||
| |||
| Ja, jeg tenkte på å få dette, men bare ikke har midler. Men jeg ikke hadde innsett det hadde denne funksjonen. Takk for informasjonen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Word 2007 Klipp ut og lime inn | munleyj | Office Suites & Applications | 0 | 14 oktober 2009 16:51 |
| Word 2007, Ekskludere sider fra ord teller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Word 2007 Smart Art bug? | rockyshred336699 | Office Suites & Applications | 0 | 18 april 2008 08:58 |
| Word 2007 hjelp | robina80 | Office Suites & Applications | 2 | 21 januar 2008 14:53 |
| Haster hjelp trengs for Word 2007 | WildDart | Office Suites & Applications | 2 | 24 oktober 2007 17:57 |
| Thread Tools | |
| |