![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du att i Word 2007 verktygsfältet "nu kallas Ribbon" nu lär sig vilka verktyg du använder oftast och serverar dem utan att du ens behöver fråga. Det är en välkommen förändring från jakt genom ändlösa menyer och undermenyer som du gjorde i tidigare upplagor jag har inte haft Microsoft Office 2007 länge och jag är fortfarande lärande men jag börjar tro att Microsoft har fått till det med den här programpaketet.
Jag tycker Office 2007 ett mycket enklare att använda och jag gillar Word-gränssnitt och dess ganska anpassningsbar, om jag hittat några smidiga genvägar Jag kommer givetvis lägga upp dem:) Microsoft Office 2007 på nätet> Microsoft Mitt System: #
|
|
| |||
| |||
| Det är intressant. Jag använder Word nästan varje dag och jag gillar det mycket. Har Word 2007 kräver Vista för att köra? Jag hoppas inte det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nr mate i själva verket kan du hitta en hel del saker kommer inte att köras på Vista. : D
| |||
| |||
| Ja, jag tänkte på allt detta men bara inte har medlen. Men jag hade inte insett det hade den funktionen. Tack för informationen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Word 2007 Klipp och klistra | munleyj | Office Suites & Applications | 0 | 14 OKTOBER 2009 16:51 |
| Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Word 2007 Smart Art bugg? | rockyshred336699 | Office Suites & Applications | 0 | 18 april 2008 08:58 |
| Word 2007 hjälp | robina80 | Office Suites & Applications | 2 | 21 januari 2008 14:53 |
| Akut hjälp behövs för Word 2007 | WildDart | Office Suites & Applications | 2 | 24 oktober 2007 17:57 |
| Thread Tools | |
| |