mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Word 2007 "Break" Page I Halvdelen?

Reply

Thread Tools
Old 24 juni 2008, 14:03
Ny Medlem Gruppen

Default Word 2007 "Break" Page I Halvdelen?

Hej alle. Sidste år fik jeg lagt i gebyr for at sende mere end 100 invitationer til vores familiesammenføring sidste år, og når jeg har modtaget via e-mail-adressen listen, konstaterede jeg, det var skrevet på denne måde:

Joe Buck (mellemrum) Jane Buck
Adresse (mellemrum) Adresse

ECT, med naturligvis ingen kolonner skabt inbetween dem. Jeg har købt en adresse label kit at udskrive de adresser og i stedet for retyping dem, jeg vil bare være i stand til at klippe og indsætte i bokse. Du kan se, hvordan det ville være et enormt problem. Er der alligevel for at "pause" siden ned midt og få adresserne på separate linjer uden at gøre den lange klippe og indsætte måde at redoing hele listen, så det ser sådan ud:

Joe sorteper
Adresse
Adresse

Jane Buck
Adresse
Adresse

eller endog

Joe Buck (Word Kolonne Format) Jane Buck
Adresse (Word Kolonne Format) Adresse

Jeg håber, at dette giver mening.
Old 26 juni 2008, 21:44
Medlem Gruppen

Default Word 2007 "Break" Page I Halvdelen?

Har du prøvet at gøre en brevfletning?

hvis ikke ...

gå under din postforsendelser fanen og klikke på Brevfletning og derefter starte guiden Brevfletning.
et vindue vil åbne i venstre side af skærmen.
Klik på etiketterne
Klik på Næste (nederst)
bruge dit dokument, der er alle de adresser på den. og justere etiketten optioner til din indstilling.
Klik på Næste og smuk mange følg guiden derfra.

hvis dette gøres korrekt det nedskæringer tid ned væsentligt og vil bringe tingene perfekt til udskrivning.

Jeg håber, at dette er, hvad din ønskede at høre.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Webside Message "object Error" plz Hjælp bubz786 Webbrowsere & FTP Klienter 1 21. apr 2009 12:57
0KB fil-downloads, "venter på (side)" strippet XP ..? alterbr33d Webbrowsere & FTP Klienter 3 15 april 2009 18:52
Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 marts 2009 15:56
"Lost" i Half Life 2 SirStukings PC & Console Gaming 5 12 februar 2008 21:33
Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.