mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Word 2007 "Break" Pagina In de helft?

Reply

Thread Tools
Old 24 jun 2008, 14:03
Nieuw Lid Fractie

Default Word 2007 "Break" Pagina In de helft?

Hey iedereen. Vorig jaar kreeg ik de leiding over de uitzending van meer dan 100 nodigt voor onze familie reünie van vorig jaar en toen kreeg ik via e-mail adres van de lijst, ik heb het gevonden werd getypt op deze manier:

Joe Buck (spaties) Jane Buck
Adres (spaties) Adres

ect, met uiteraard geen kolommen gecreëerd tussenmaat hen. Ik heb gekocht een adresdrager kit te printen de adressen en in plaats van ze eerst over te typen, ik wil gewoon kunnen knippen en plakken in de vakken. U kunt zien hoe dit zou een enorm probleem. Is er toch op "pauze" de pagina in het midden en de adressen op aparte lijnen doen zonder de lange knip en plak manier gedaan hebben opnieuw te doen de hele lijst, zodat deze er als volgt uitziet:

Joe Buck
Adres
Adres

Jane Buck
Adres
Adres

of zelfs

Joe Buck (Word Column Format) Jane Buck
Adres (Word Column Format) Adres

Ik hoop dat dit zinvol is.
Old 26 juni 2008, 21:44
Lid Fractie

Default Word 2007 "Break" Pagina In de helft?

heb je proberen te doen voor een samenvoegbewerking?

zo niet ...

gaan onder uw mailings tabblad en klik op Afdruk samenvoegen en start Wizard Afdruk samenvoegen.
een venster wordt geopend aan de linkerkant van het scherm.
klik op de etiketten
Klik op Volgende (aan de onderkant)
gebruik maken van uw document dat alle adressen op. en stel het etiket opties om uw voorkeur.
Klik op Volgende en vrijwel de wizard volgen vanaf daar.

Als dit gebeurt juist het deelstukken tijd aanzienlijk omlaag en zal sluiten dingen perfect voor het afdrukken.

Ik hoop dat dit is wat je wilde horen.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Webpagina Bericht "object Error" Plz Help bubz786 Web Browsers & FTP Clients 1 21 apr 2009 12:57
0KB Bestand Downloads, "wachten op (pagina)" Stripped XP ..? alterbr33d Web Browsers & FTP Clients 3 15 apr 2009 18:52
Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" ashaiba Algemeen Hardware Chat 6 13 mrt 2009 15:56
"Lost" in Half Life 2 SirStukings PC & Gaming Console 5 12 feb 2008 21:33
Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". aechain Windows besturingssystemen 5 24 Jan 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.