mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Word 2007 "Break" Page I halvdel?

Reply

Thread Tools
Old 24 juni 2008, 14:03
New Member Group

Default Word 2007 "Break" Page I halvdel?

Hei alle. Fjor fikk jeg satt med ansvar for å sende ut over 100 invitasjoner til våre familiegjenforening i fjor og da jeg mottok via e-post adressen listen, jeg fant den ble skrevet på denne måten:

Joe Buck (mellomrom) Jane Buck
Adresse (mellomrom) Adresse

ect med åpenbart ingen kolonner opprettet inbetween dem. Jeg har kjøpt en adresse label kit å skrive ut adresser, og i stedet for retyping dem, jeg vil bare være i stand til å klippe ut og lime inn i boksene. Du kan se hvordan dette ville være et stort problem. Er det likevel å "ødelegge" siden på midten og får adresser på separate linjer uten å gjøre den lange klipp og lim måte redoing hele listen slik at den ser slik ut:

Joe Buck
Adresse
Adresse

Jane Buck
Adresse
Adresse

eller

Joe Buck (Word kolonne Format) Jane Buck
Adresse (Word kolonne Format) Adresse

Jeg håper dette er fornuftig.
Old 26 juni 2008, 21:44
Medlem Group

Default Word 2007 "Break" Page I halvdel?

Prøvde du gjør en utskriftsfletting?

Hvis ikke ...

går under din e-post og klikk på utskriftsfletting og deretter starte veiviseren for utskriftsfletting.
et vindu åpnes på venstre side av skjermen.
Klikk etiketter
Klikk på Neste (nederst)
bruke dokumentet som har alle adressene på det. og justere etiketten alternativer til din preferanse.
Klikk Neste og ganske mye følg veiviseren derfra.

hvis dette er gjort riktig det kutt tid ned betydelig og vil justere ting perfekt for utskrift.

Jeg håper dette er hva du ønsket å høre.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.