![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei alle. Fjor fikk jeg satt med ansvar for å sende ut over 100 invitasjoner til våre familiegjenforening i fjor og da jeg mottok via e-post adressen listen, jeg fant den ble skrevet på denne måten:
Joe Buck (mellomrom) Jane Buck Adresse (mellomrom) Adresse ect med åpenbart ingen kolonner opprettet inbetween dem. Jeg har kjøpt en adresse label kit å skrive ut adresser, og i stedet for retyping dem, jeg vil bare være i stand til å klippe ut og lime inn i boksene. Du kan se hvordan dette ville være et stort problem. Er det likevel å "ødelegge" siden på midten og får adresser på separate linjer uten å gjøre den lange klipp og lim måte redoing hele listen slik at den ser slik ut: Joe Buck Adresse Adresse Jane Buck Adresse Adresse eller Joe Buck (Word kolonne Format) Jane Buck Adresse (Word kolonne Format) Adresse Jeg håper dette er fornuftig. |
|
|
|||
|
|||
|
Prøvde du gjør en utskriftsfletting?
Hvis ikke ... går under din e-post og klikk på utskriftsfletting og deretter starte veiviseren for utskriftsfletting. et vindu åpnes på venstre side av skjermen. Klikk etiketter Klikk på Neste (nederst) bruke dokumentet som har alle adressene på det. og justere etiketten alternativer til din preferanse. Klikk Neste og ganske mye følg veiviseren derfra. hvis dette er gjort riktig det kutt tid ned betydelig og vil justere ting perfekt for utskrift. Jeg håper dette er hva du ønsket å høre. |