![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg er i øjeblikket skriver på et stykke arbejde, der skal et bestemt ord tæller eksklusive bibliografi / tillæg, etc. .. Er der alligevel kan jeg fortælle ord ikke at medtage bestemte sider eller afsnit, når du gør det wordcount? Det er virkelig iritating have ordet tælle ordene i tabellerne, min bibliografi, etc. .. Jeg har for manuelt at vælge hver sektion jeg ønsker tælles på det tidspunkt, der som jeg er sikker på, du kan forestille dig tager lang tid. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definitely der er, det drejer sig om at skrive en makro og specificere optælling krav.
| |||
| |||
| Snowblind, Har du nogensinde arbejdet dette problem ud? Jeg har det samme problem. Kind Regards Mike |
|
| |||
| |||
| Det er drøftet på http://www.techtalkz.com/microsoft-o...lar-style.html - Jay Freedman's post går til hjertet af, hvad der er nødvendigt. Hvis dokumentet konsekvent bruger typografier til at skelne tekst funktion og derefter klikke på en knap for at få den samlede ord tæller dine egne ønskede delmængde af stilarter er bare et spørgsmål om at oprette optællingen makro til at omfatte dem. Hvis dokumentet er ikke skelnes mellem den måde ville det behovet for nytænkning. Jeg har brugt år på at forsøge at tale folk i at bruge typografier i Word i stedet for format og jeg aldrig fik noget. snowblind ved udseendet af det, er langt væk. |
|
| |||
| |||
| Thats strålende! takket så meget Hilsen Mike |
|
| |||
| |||
| ja, hvis du vælger den tekst, du ønsker at regne så det tæller dem ord og står i nederste venstre hjørne på Office 2007 EG 97 / 200 ord |
|
| |||
| |||
| Det, oddly nok, var den oprindelige definition af problemet: "Jeg har for manuelt at vælge hver sektion jeg ønsker tælles på det tidspunkt, der som jeg er sikker på, du kan forestille dig tager lang tid.". |
|
| |||
| |||
| aaaa sorry |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ah, cheers for at Spot! Min mum'll være over månen. Hun er blevet nagende på mig om, hvis der var nogen måde at gøre dette, ingen tvivl om jeg vil finde det der kommer i handy også! |