![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Ik ben momenteel het schrijven van een stuk werk dat moet worden een specifieke woorden exclusief bibliografie / Aanhangsel, enz. .. Is er toch kan ik geen woord tot bepaalde pagina's of secties wanneer doet de wordcount? Het is echt iritating met woorden de woorden in de tabellen, mijn bibliografie, enz. .. Ik heb handmatig selecteren elke sectie Ik wil geteld op het moment dat als ik weet zeker dat je je kunt voorstellen is een lange tijd. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zeker is, het gaat om het schrijven van een macro-en vermelding van het tellen eis.
| |||
| |||
| Snowblind, Heb je ooit het werk van dit probleem op? Ik heb hetzelfde probleem. Met vriendelijke groet Mike |
|
| |||
| |||
| Het is besproken op http://www.techtalkz.com/microsoft-o...lar-style.html - Jay Freedman van de post gaat naar de kern van wat nodig is. Als het document rigoureus gebruik stijlen te onderscheiden tekst functie vervolgens te klikken op een knop om het totale aantal woorden voor uw eigen gewenste subset van stijlen is gewoon een kwestie van het opzetten van de graaf macro op te nemen. Als het document niet wordt onderscheiden die manier zou zij opnieuw moeten denken. Ik heb jaren geprobeerd om mensen aan het praten met behulp van stijlen in Word-formaat in plaats van controles en ik heb nooit ergens. Snowblind, door het uiterlijk ervan, is lang voorbij. |
|
| |||
| |||
| Dat is briljant! thanks so much Groeten Mike |
|
| |||
| |||
| Ja als u de tekst die u wilt tellen, dan telt deze woorden en zegt in de linker benedenhoek van Office 2007 EG 97 / 200 woorden |
|
| |||
| |||
| Dat is, vreemd genoeg, was de oorspronkelijke definitie van het probleem: "Ik heb handmatig selecteren elke sectie Ik wil geteld op het moment dat als ik weet zeker dat je je kunt voorstellen is een lange tijd.". |
|
| |||
| |||
| aaaa sorry |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ah, hoera voor die plek! Mijn mum'll zijn dan de maan. Ze is al zeurende op me over als er een manier om dit te doen, geen twijfel ik vind het komende handig ook!
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Word 2007 Knippen en plakken | munleyj | Office Suites & Toepassingen | 0 | 14 oktober 2009 16:51 |
| Microsoft Office 2007 Word Count Uitsluiting | Tinkerbell | Office Suites & Toepassingen | 5 | 20 mei 2009 12:47 |
| Word 2007 Smart Art bug? | rockyshred336699 | Office Suites & Toepassingen | 0 | 18 apr 2008 08:58 |
| Word 2007 hulp | robina80 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 21 Jan 2008 14:53 |
| Word 2007 | Maria | Office Suites & Toepassingen | 3 | 10 jun 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |