mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Word 2007 Brevfletning - midlertidige dokument?

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 05:35
Ny Medlem Gruppen

Default Word 2007 Brevfletning - midlertidige dokument?

Kan nogen venligst hjælpe.
Jeg kan ikke få mail fusionerende at arbejde på en kundes maskine. Når jeg forsøger at åbne en øjeblikket mail flettede dokument, jeg får følgende fejl, som, hvis Word er jeg forsøger at åbne et midlertidigt dokument med brevfletning datakilde, der peger på et helt andet sted

6AF93660 er en brevfletning hoveddokumentet. Word kan ikke finde sin datakilden.

Antallet ændringer hver gang jeg åbner den.

Også, når jeg prøver og oprette et nyt dokument, jeg får, er en fejl at sige, Word ikke er i stand til at åbne datakilden.

Jeg har erstattet datakilden filer, men den samme fejl fortsætter.

Kan nogen venligst hjælpe?

Thanks in Advance
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Word-dokument Overskriv Hjælp JStroud Office Suites & Applications 2 2 september 2009 04:15
Brevfletning med Word 2007 kojowilliams Office Suites & Applications 0 9 juni 2009 15:23
Word 2007, Udeladelse af sider fra ord tæller snowblind Office Suites & Applications 8 21. mar 2009 13:27
Word 2007-brevfletning resultater spørgsmål neal540 Office Suites & Applications 2 10. maj 2008 04:52
Merge Outlook kontakt til ordet 2007.dot skabelon RFgen Office Suites & Applications 1 19. sep 2007 07:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.