mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Word 2007 Koppla - Tillfälligt Dokument?

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 05:35
New Member Group

Default Word 2007 Koppla - Tillfälligt Dokument?

Kan någon vänligen hjälp.
Jag kan inte få mail samgående för att arbeta på en kunds dator. När jag försöker öppna en närvarande post kopplade dokumentet får jag följande felmeddelande, som om Word försöker öppna en tillfällig dokument med kopplade datakällor pekar mot en helt annan plats

6AF93660 är kopplade huvuddokumentet. Det går inte att hitta sin datakällan.

Antalet förändringar varje gång jag öppnar den.

Även när jag försöker skapa ett nytt dokument, allt jag får är ett misstag att säga Word är inte öppna datakälla.

Jag har ersatt datakällan filer, men samma fel kvarstår.

Kan någon snälla hjälpa mig?

Tack på förhand
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Word-dokument Overwrite Hjälp JStroud Office Suites & Applications 2 2 september 2009 04:15
Koppla dokument i Word 2007 kojowilliams Office Suites & Applications 0 9 juni 2009 15:23
Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning snowblind Office Suites & Applications 8 21 mars 2009 13:27
Word 2007 kopplade resultat fråga neal540 Office Suites & Applications 2 10 maj 2008 04:52
Sammanfoga utsikterna kontakt i ordet 2007.dot mall RFgen Office Suites & Applications 1 19:e sep 2007 07:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.