![]() |
|
| |||
| |||
| Kan någon vänligen hjälp. Jag kan inte få mail samgående för att arbeta på en kunds dator. När jag försöker öppna en närvarande post kopplade dokumentet får jag följande felmeddelande, som om Word försöker öppna en tillfällig dokument med kopplade datakällor pekar mot en helt annan plats 6AF93660 är kopplade huvuddokumentet. Det går inte att hitta sin datakällan. Antalet förändringar varje gång jag öppnar den. Även när jag försöker skapa ett nytt dokument, allt jag får är ett misstag att säga Word är inte öppna datakälla. Jag har ersatt datakällan filer, men samma fel kvarstår. Kan någon snälla hjälpa mig? Tack på förhand |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Word-dokument Overwrite Hjälp | JStroud | Office Suites & Applications | 2 | 2 september 2009 04:15 |
| Koppla dokument i Word 2007 | kojowilliams | Office Suites & Applications | 0 | 9 juni 2009 15:23 |
| Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Word 2007 kopplade resultat fråga | neal540 | Office Suites & Applications | 2 | 10 maj 2008 04:52 |
| Sammanfoga utsikterna kontakt i ordet 2007.dot mall | RFgen | Office Suites & Applications | 1 | 19:e sep 2007 07:47 |
| Thread Tools | |
| |