![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle I dag ønskede at bruge Microsoft Word. Men af en eller anden grund sin ikke er der længere. Jeg har brugt det for et par dage siden. Ikonet er der stadig, men kommer op 'ikke er installeret for nuværende ejer ". Jeg ved, at der er en måde at nulstille computeren til et par dage siden. Havde et kig, men har ingen idé om, hvordan man kan gøre det ..... enhver chance for lidt hjælp! Som altid CUD du gøre det på ABC vilkår. TKS Terry |
|
| |||
| |||
| Du min ven få strangest fejlmeddelelser nogensinde. Jeg kunne ikke jage nogen oplysninger om det. Den eneste løsning jeg har, er ændringen Word programmer. OpenOffice er et Word-baseret program og har mindre problemer derefter MS Word. Den er kompatibel med alle andre store Office-pakker. Det vil åbne næsten enhver type dokument. Det er gratis og kan findes i vores download sektion. AbiWord er en mildere version af den samme ting. For så vidt angår funktioner, de alle er der. Beklager det er ikke en rettelse, men hvis du har behov for at bruge et Word-dokument program, vil holde dig i gang. Office downloads http://www.thecomputerforums.co.uk/category10.html |