mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Woord

Reply

Thread Tools
Old 7e sep 2007, 06:37
Lid Fractie

Default Woord

Hi All
Vandaag wilde het gebruik van Microsoft Word. Maar om een of andere reden zijn er niet meer. Ik gebruikte het een paar dagen geleden. Het symbool is er nog steeds, maar komt 'niet geïnstalleerd voor de huidige eigenaar'. Ik weet dat er een manier van resetten van de computer naar een paar dagen geleden. Had een kijkje, maar hebben geen idee over hoe het te doen ..... een kans van een beetje helpen! Zoals altijd CUD je het in ABC termen. tks
Terry
Old 7e sep 2007, 08:48
Moderator Groep

Default Woord

U mijn vriend krijgt de vreemdste foutmeldingen ooit.

Ik kon niet achterhalen alle informatie op.
De enige oplossing die ik heb is verandering Word-programma's.

OpenOffice is een Word-gebaseerd programma en heeft minder gedoe dan MS Word. Het is compatibel met alle andere grote kantoor suites. Het zal bijna elk type document.
Het is gratis en kunt u vinden in onze download sectie.

AbiWord is een lichtere versie van hetzelfde. Zoveel functies, ze zijn allemaal daar.

Sorry dit is niet een oplossing, maar als je gebruik moeten maken van een Word-document programma, deze houdt u op gaan.

Office-downloads http://www.thecomputerforums.co.uk/category10.html

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Word 2007, Exclusief pagina's uit woordentelling Snowblind Office Suites & Toepassingen 8 21 mrt 2009 13:27
Word-problemen oddjob Algemene programmatuurnoot Chat 1 De 6 januari 2008 10:29
Scannen naar Word? Cattranz Algemene programmatuurnoot Chat 4 27 nov 2007 12:09
Gesproken woord naar getypte woord pest79456 Office Suites & Toepassingen 8 4 Nov 2007 08:55
Beetje hulp .. Word 2002 mbonwick Office Suites & Toepassingen 2 30 okt 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.