![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle I dag ønsket å bruke Microsoft Word. Men av en eller annen grunn det er ikke det lenger. Jeg brukte den et par dager siden. Ikonet er fremdeles der, men kommer opp "ikke installert for nåværende eier. Jeg vet at det er en måte å tilbakestille datamaskinen til et par dager siden. Hadde en titt, men har ingen anelse om hvordan du gjør det ..... noen sjanse til litt hjelp! Som alltid cud du gjøre det i ABC vilkår. tks Terry |
|
| |||
| |||
| Du min venn får strangest feilmeldinger noensinne. Jeg kunne ikke jakte ned noen informasjon om det. Den eneste løsningen jeg har er endring Word programmer. OpenOffice er en Word-basert program, og har mindre problemer og MS Word. Den er kompatibel med alle andre store kontor suiter. Det vil åpne nesten en hvilken som helst type dokument. Det er gratis og finnes i våre nedlastinger delen. Abiword er en lettere versjon av det samme. Såvidt funksjoner, de er der. Beklager dette er ikke en fiks, men hvis du trenger å bruke et Word-dokument programmet, disse vil holde deg i gang. Office-nedlastinger http://www.thecomputerforums.co.uk/category10.html |