mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Ord

Reply

Thread Tools
Old 7:e Sep 2007, 06:37
Ledamot Gruppen

Default Ord

Hej Alla
Idag ville använda Microsoft Word. Men av någon anledning har inte det längre. Jag använde det ett par dagar sedan. Ikonen fortfarande där, men kommer upp "inte installeras för nuvarande ägare. Jag vet att det är ett sätt att återställa datorn till ett par dagar sedan. Hade en titt, men har ingen aning om hur man ska göra det ..... någon chans för lite hjälp! Som alltid CUD du göra det på ABC termer. TKS
Terry
Old 7:e Sep 2007, 08:48
Moderator-gruppen

Default Ord

Du min vän få märkligaste felmeddelenden någonsin.

Jag kunde inte jaga någon information om det.
Den enda lösningen jag har är att ändra Word-program.

OpenOffice är ett Word-program och har mindre problem då MS Word. Den är kompatibel med alla andra stora kontor sviter. Det kommer att öppna nästan alla typer av dokument.
Det är gratis och kan hittas i vår nerladdningar avsnitt.

AbiWord är en förenklad version av samma sak. Vad gäller funktioner, de är alla där.

Tyvärr är detta inte en lösning, men om du behöver använda ett Word-dokument program, dessa kommer att hålla er väg.

Office nerladdningar http://www.thecomputerforums.co.uk/category10.html

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning snowblind Office Suites & Applications 8 21 mars 2009 13:27
Word-problem Oddjob General Software Chat 1 6 januari 2008 10:29
Skanna till Word? Cattranz General Software Chat 4 27 november 2007 12:09
Talat ord skrivit ordet pest79456 Office Suites & Applications 8 4 november 2007 08:55
Little hjälp .. Word 2002 mbonwick Office Suites & Applications 2 30 oktober 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.