![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige købt en Acer Aspire 5633WLMI laptop, og jeg forsøger at regne ud, hvad jeg skal gøre for at installere ovennævnte programmer. Er det bare et tilfælde af at købe diske fra butik og installere? Hvis ja, hvad er det bedste sted at købe, og hvad skal jeg være på udkig efter? Den har Windows Vista Home Premium, men ikke alt for sikker på, hvad det er?! |
|
| |||
| |||
| Hvorfor ikke du tjekker ud http://www.openoffice.org/ før at bruge penge på MS Suite. OpenOffice er en meget populær erstatning for MS Office Suite. Og det er gratis. Citat:
|
|
| |||
| |||
| Hey lagentium Du kan tilføje en lille noget at Evil Fs post ... Når din bruger Open Office, du vil også være i stand til at gemme filer i Microsoft Office-formater. (formater er den type filer, du gemmer) ((Standard filer produceret af Open Office ikke kan åbnes af Microsoft Office-programmer, medmindre de har et tilføjelsesprogram i) Men det er virkelig ingen Biggie at ændre formatet, når du gemmer). På den måde vil du være fuldt ud i stand til at arbejde sammen med venner med Microsoft Office. Dele dokumenter og ting i den retning. Det fungerer omkring 100MB til download. Cheers: PranX |