![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri ostanut Acer Aspire 5633WLMI kannettava tietokone ja olen yrittänyt tehdä työtä, mitä minun tulee tehdä asentaa edellä ohjelmia. Onko se vain asian ostamalla levyt ostoksia ja asennetaan? Jos näin on, mikä on paras paikka ostaa ja mitä minun pitäisi etsiä? Se on Windows Vista Home Premium, mutta ei liian varma siitä, mitä tämä on? |
|
| |||
| |||
| Miksi ette tarkistaa http://www.openoffice.org/ ennen menojen rahaa MS Suite. OpenOffice on erittäin suosittu korvaaminen MS Office Suite. Ja se on ilmainen. Quote:
|
|
| |||
| |||
| Hei lagentium Voit lisätä vähän jotain Evil Fs post ... Kun käyttäen Open Office sinulla on myös mahdollisuus tallentaa tiedostoja Microsoft Officen tiedostomuodot. (muodot ovat tyypin tiedostojen tallennuksen yhteydessä) ((Standard tiedostoja tuottaa Open Office ei voi avata Microsoft Office-ohjelmat, ellei niillä on lisätä) Mutta se oikeastaan ole biggie muuttaa muotoa, kun tallennat). Tällä tavoin sinun on täysin voivat työskennellä yhdessä ystävien kanssa Microsoft Office. Jaa asiakirjoja ja stuff like that. Se toimii noin 100MB ladata. Cheers: PranX |