![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp kjøpt en Acer Aspire 5633WLMI laptop, og jeg prøver å finne ut hva jeg må gjøre for å installere over programmer. Er det bare snakk om å kjøpe plater fra butikken og installere? Hvis så hva er det beste stedet å kjøpe og hva bør jeg være på utkikk etter? Den har Windows Vista Home Premium, men ikke så sikker på hva dette er?! |
|
| |||
| |||
| Hvorfor ikke sjekke ut http://www.openoffice.org/ før å bruke penger på MS Suite. OpenOffice er en populær erstatning for MS Office Suite. Og det er gratis. Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Hei lagentium Å legge noe til Evil Fs innlegg ... Når du bruker Open Office vil du også kunne lagre filer i Microsoft Office-formater. (formater type filer du lagrer) ((Standard filer produsert av Open Office kan ikke åpnes av Microsoft Office-programmer med mindre de har et tillegg på) Men det er egentlig ikke noe Biggie å endre format når du lagrer). På den måten vil du være helt i stand til å arbeide sammen med venner med Microsoft Office. Del dokumenter og sånn. Det fungerer omtrent 100MB å laste ned. Cheers: PranX |