![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har just köpt en Acer Aspire 5633WLMI laptop och jag försöker lista ut vad jag behöver göra för att installera dessa program. Är det bara en fråga om att köpa skivor från butiken och installera? Om så vad är det bästa stället att köpa och vad ska jag letar efter? Den har Windows Vista Home Premium men inte alltför säker på vad detta är? |
|
| |||
| |||
| Varför inte du kolla in http://www.openoffice.org/ innan pengar på MS Suite. OpenOffice är ett mycket populärt ersättare för MS Office Suite. Och det är gratis. Citat:
|
|
| |||
| |||
| Hej lagentium Om du vill lägga till något till Evil Fs post ... När du använder Open Office du kommer också att kunna spara filer i Microsoft Office-format. (format är den typ av filer du sparar) ((Standard filer producerats av Open Office inte kan öppnas med Microsoft Office-program om de inte har en lägga in) Men det är verkligen ingen biggie att ändra format när du sparar). På så sätt kommer du att vara fullt kapabla att arbeta parallellt med vänner med Microsoft Office. Dela dokument och sådana saker. Det fungerar ungefär 100 MB för att ladda ner. Cheers: PranX |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Excel webbfråga Hjälp! | deldrice | Office Suites & Applications | 1 | 16 januari 2009 13:26 |
| Word / Excel, snabb fråga | ashmehta | Office Suites & Applications | 6 | 22 maj 2008 09:56 |
| Hämta Word-och Excel-lagligt och billigt | real77 | Office Suites & Applications | 2 | 5 mars 2008 12:01 |
| Hämta Word-och Excel-nya bärbara | real77 | Office Suites & Applications | 1 | 5 mars 2008 10:02 |
| Thread Tools | |
| |