mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Word / Excel, hurtigt spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 21. maj 2008, 14:22
Medlem Gruppen

Default Word / Excel, hurtigt spørgsmål

hi, når jeg åbner Word-eller Excel der er altid en grå boks, der kommer op med "Aktiver Makroer" og "deaktiver Makroer". Jeg har altid trykke Aktiver makroer fane. Er der nogen vide, hvad dette felt er der for så
Old 21. maj 2008, 14:41
Redaktør Gruppen

Det dokument, du åbning indeholder makroer. Gerne have et lille program der kører et lille program i den.

Så længe du ved, hvem der gjorde det dokument, de er sikre. Dens bare at nogle mennesker bruger dem til at sprede virus osv.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 21. maj 2008, 15:09
Donor-Gruppen

også, hvis du har et program som et PDF-maker, de kan bruge makroer (mit kollegium systemer gør). Ligesom serverguy sagt, de er formentlig sikker, hvis du ved, hvem de kom fra, og hvis det vindue dukker op, når du starter et nyt dokument for, vil det være der kommer fra dig, så vil igen være mest sandsynlige bøde.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 22. maj 2008, 03:20
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Det dokument, du åbning indeholder makroer. Gerne have et lille program der kører et lille program i den.

Så længe du ved, hvem der gjorde det dokument, de er sikre. Dens bare at nogle mennesker bruger dem til at sprede virus osv.
ok, så betyder, at hvis jeg trykker "deaktivere makroer" instaed af aktivere, bør det ikke åben. men det stadig ikke åbne uanset?
Old 22. maj 2008, 05:52
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af ashmehta View Post
ok, så betyder, at hvis jeg trykker "deaktivere makroer" instaed af aktivere, bør det ikke åben. men det stadig ikke åbne uanset?
Nej Makroer er små programmer, der kører i dokumentet for at gøre dokumentet mere interaktiv, ligesom knapperne, der tager dig tilbage til et bestemt sted eller dem, der udfører en beregning, når du klikker på dem.

Hvis du vælger at deaktivere, du netop forhindre Makroer i at køre, men resten af dokumentet vil stadig åben.

Det kunne bare være interaktive knapper fungerer ikke længere.

Det påvirker ikke den normale beregninger i Excel dog gerne tilføje eller subtraktion. Bare det interaktive ting, som et hjem knappen.

Old 22. maj 2008, 08:49
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Nej Makroer er små programmer, der kører i dokumentet for at gøre dokumentet mere interaktiv, ligesom knapperne, der tager dig tilbage til et bestemt sted eller dem, der udfører en beregning, når du klikker på dem.

Hvis du vælger at deaktivere, du netop forhindre Makroer i at køre, men resten af dokumentet vil stadig åben.

Det kunne bare være interaktive knapper fungerer ikke længere.

Det påvirker ikke den normale beregninger i Excel dog gerne tilføje eller subtraktion. Bare det interaktive ting, som et hjem knappen.

Tak makker. forstår det meget bedre.
Old 22. maj 2008, 09:56
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af ashmehta View Post
Tak makker. forstår det meget bedre.
Intet problem.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Excel Spørgsmål prawleprovi Office Suites & Applications 3 6. maj 2008 09:52
Excel spørgsmål HistoryGirl Office Suites & Applications 1 8 april 2008 08:09
Kom godt i Word-og Excel-lovligt og billigt real77 Office Suites & Applications 2 5th Mar 2008 12:01
Kom godt i Word-og Excel-ny laptop real77 Office Suites & Applications 1 5th Mar 2008 10:02
Word / Excel / Powerpoint - Query! lagentium Office Suites & Applications 2 18. sep 2007 03:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.