![]() |
|
| |||
| |||
| hi, når jeg åbner Word-eller Excel der er altid en grå boks, der kommer op med "Aktiver Makroer" og "deaktiver Makroer". Jeg har altid trykke Aktiver makroer fane. Er der nogen vide, hvad dette felt er der for så |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det dokument, du åbning indeholder makroer. Gerne have et lille program der kører et lille program i den. Så længe du ved, hvem der gjorde det dokument, de er sikre. Dens bare at nogle mennesker bruger dem til at sprede virus osv.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| også, hvis du har et program som et PDF-maker, de kan bruge makroer (mit kollegium systemer gør). Ligesom serverguy sagt, de er formentlig sikker, hvis du ved, hvem de kom fra, og hvis det vindue dukker op, når du starter et nyt dokument for, vil det være der kommer fra dig, så vil igen være mest sandsynlige bøde.
| |||
| |||
| ok, så betyder, at hvis jeg trykker "deaktivere makroer" instaed af aktivere, bør det ikke åben. men det stadig ikke åbne uanset? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvis du vælger at deaktivere, du netop forhindre Makroer i at køre, men resten af dokumentet vil stadig åben. Det kunne bare være interaktive knapper fungerer ikke længere. Det påvirker ikke den normale beregninger i Excel dog gerne tilføje eller subtraktion. Bare det interaktive ting, som et hjem knappen.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tak makker. forstår det meget bedre. |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Excel Spørgsmål | prawleprovi | Office Suites & Applications | 3 | 6. maj 2008 09:52 |
| Excel spørgsmål | HistoryGirl | Office Suites & Applications | 1 | 8 april 2008 08:09 |
| Kom godt i Word-og Excel-lovligt og billigt | real77 | Office Suites & Applications | 2 | 5th Mar 2008 12:01 |
| Kom godt i Word-og Excel-ny laptop | real77 | Office Suites & Applications | 1 | 5th Mar 2008 10:02 |
| Word / Excel / Powerpoint - Query! | lagentium | Office Suites & Applications | 2 | 18. sep 2007 03:57 |
| Thread Tools | |
| |