![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo, wanneer ik word, excel of er is altijd een grijs vak te maken die "Enable Macro's" en "Macro's uitschakelen". Ik heb altijd druk op de macro's inschakelen tabblad. Weet iemand wat dit vak is er voor gelieve
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Het document dat u opent met macro's. Net als met een klein programma dat draait een klein programma in.
Zolang je weet van wie het document heeft ze veilig zijn. Haar net dat mensen soms gebruiken ze de verspreiding van virussen enz.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ook als u een programma als een PDF-maker, kunnen ze gebruik van macro's (mijn college systemen doen). Serverguy Zoals gezegd, zijn ze waarschijnlijk veilig als je weet wie ze vandaan kwamen, en als het venster komt telkens wanneer u een nieuw document Ook zij zullen u zo weer, het meest waarschijnlijk prima.
|
|||
|
|||
|
ok dus dat betekent dat als ik druk op "macro's uitschakelen" instaed van de staat, moet het niet openen. maar het blijft open ongeacht?
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Als u ervoor kiest uitschakelen, je moet alleen voorkomen dat de macro wordt uitgevoerd, maar de rest van het document nog steeds open. Het is misschien alleen het interactieve knoppen werken niet meer. Het heeft geen invloed op de normale berekeningen in Excel echter graag toe te voegen of af te trekken. Alleen de interactieve dingen, zoals een terugkeer naar huis knop.
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Thanks mate. begrijpt het veel beter. |
|
|
|||
|
|||