![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Forsøger at installere Works Suite 2004, Word i særdeleshed. Alt synes at gå OK med installationen indtil jeg klikker på Word efter installationen, så jeg får en besked ... Microsoft Word ikke er blevet installeret for aktuelle bruger. Kør installationsprogrammet for at installere programmet ...
Alle de andre dele af Works Suite er OK - Money, Encartia etc. men en nej nej med Word. Har prøvet at afinstallere men samme resultat på re-installere, kontrollere micsoft helpsite og fundet henvisning til sletning HKEY LANGFRISTEDE-USER \ Software \ Microsoft \ Office men kan ikke finde nogen spor af dette i listen, måske det er problemet - det faktum, at det ikke er der på alle. Nogen form for hjælp / rådgivning meget værdsat. :? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg har ikke stødt på dette før, men fandt nogle info for dig.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det vil ikke være der Red som du har installeret MS Works ikke MS Office.
|
|||
|
|||
|
Nå plettede wolfey, ordet er ikke en del af de værker pakke.
Hverken er Excel osv. Værker har sit eget tekstbehandlingsprogram og regneark-program, der ikke er de samme som dem, der indgår i Office-pakken. |
|
|
|||
|
|||
|
Meget sandt Dave faktisk har jeg Works 2001, og alle Excel-filer har filtypenavnet af. XLR mod Office Excel extentions af. Xls
|