![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Probeert te installeren van Works Suite 2004, Word in het bijzonder. Alles lijkt goed te gaan met de installatie totdat ik klik op Word na het installeren, dan krijg ik een bericht ... Microsoft Word niet is geïnstalleerd voor de huidige gebruiker. Run setup te installeren toepassing ...
Alle andere onderdelen van Works Suite zijn OK - Geld, Encartia enz. maar het is een niet niet met Word. Hebben geprobeerd verwijderen, maar hetzelfde resultaat op opnieuw installeren, controleert u de micsoft helpsite en vond verwijzing te schrappen HKEY-CURRENT-USER \ Software \ Microsoft \ Office, maar vindt geen spoor van deze in de lijst, misschien is dit het probleem - het feit dat het er niet op alle. Alle hulp / advies zeer op prijs gesteld. :? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik heb niet heel dit voor maar gevonden wat informatie voor je.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Het zal niet worden er Rode zoals u hebt geïnstalleerd MS Works niet MS Office.
|
|||
|
|||
|
Well spotted wolfey, woord is geen onderdeel van het pakket werkt.
Noch is Excel enz. Works heeft een eigen tekstverwerker en spreadsheet-programma dat is niet hetzelfde als die opgenomen in de Office-pakket. |
|
|
|||
|
|||
|
Very true Dave in feite heb ik Works 2001 en Excel bestanden en alle hebben een bestand met extensie. Xlr tegen Office Excel extenties van. Xls
|