![]() |
|
| |||
| |||
| Prøver å installere Works Suite 2004, Word spesielt. Alt ser ut til å gå OK med installasjonen før jeg klikker på Word etter installere, og jeg får en melding ... Microsoft Word ikke er installert for gjeldende bruker. Kjør installasjonsprogrammet for å installere programmet ... Alle andre deler av Works Suite er OK - Money, Encartia osv. men nei nei med Word. Har prøvd å avinstallere men samme resultat på re-installere, kontrollere micsoft helpsite og fant henvisning til sletting HKEY-CURRENT-USER \ Software \ Microsoft \ Office men finner ingen spor av dette i listen, kanskje dette er problemet - det faktum at det ikke er det i det hele tatt. Hjelp / veiledning mye verdsatt. :? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ikke kommet over dette før, men fant noen info for deg.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil ikke være det røde som du har installert MS Works ikke MS Office.
| |||
| |||
| Vel flekket wolfey, ordet ikke er en del av arbeidene pakken. Verken er Excel etc. Verk har sin egen tekstbehandler og regneark-program som ikke er det samme som de som er inkludert i Office-pakken. |
|
| |||
| |||
| Very true Dave faktisk har jeg Works 2001 og og alle Excel-filer har filtypen av. XLR mot Office Excel extentions av. Xls |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Xp installere problem | xactly | Windows-operativsystemer | 5 | 20 oktober 2009 09:57 |
| Word 2007, Ekskludere sider fra ord teller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Rare problem prøver å installere AOL | P5200 | General Software Chat | 5 | 2 mars 2009 13:24 |
| Installere XP Pro. Problem | Benji | Windows-operativsystemer | 9 | 11 desember 2007 13:14 |
| Windows Installer Problem | theonewhoneedshelp | Windows-operativsystemer | 1 | 21. sep 2007 14:09 |
| Thread Tools | |
| |