![]() |
|
| |||
| |||
| Försöker installera Works Suite 2004, Word i synnerhet. Allt verkar gå OK med installationen tills jag klickar på Word efter det att installera, då får jag ett meddelande ... Microsoft Word har inte installerats för aktuell användare. Kör installationsprogrammet för att installera program ... Alla andra delar av Works Suite är OK - Money, Encartia osv men ett nej nej med Word. Har försökt avinstallera men samma resultat på nytt installera, kontrollera micsoft helpsite och fann hänvisning till stryka HKEY-INNEVARANDE-USER \ Software \ Microsoft \ Office men hittar inga spår av detta i listan, kanske detta är problemet - det faktum att det inte finns alls. Någon hjälp / rådgivning mycket uppskattat. :? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har inte stött på det här förut, men hittade lite info för dig.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer inte vara där röda som du har installerat MS Works inte MS Office.
| |||
| |||
| Well spotted wolfey, ordet är en del av verk-paketet. Varken är Excel etc. Verk har sin egen ordbehandlare och kalkylprogram som inte är desamma som ingår i Office-paketet. |
|
| |||
| |||
| Mycket riktigt Dave i själva verket har jag Works 2001 och och alla Excel-filer har ett filtillägg för. XLR mot Office Excel extentions av. Xls |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Xp install problem | xactly | Windows-operativsystem | 5 | 20 Oktober 2009 09:57 |
| Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Konstiga Problem försöker installera AOL | P5200 | General Software Chat | 5 | 2 mars 2009 13:24 |
| Installera XP pro. Problem | Benji | Windows-operativsystem | 9 | 11 december 2007 13:14 |
| Windows Install Problem | theonewhoneedshelp | Windows-operativsystem | 1 | 21 sep 2007 14:09 |
| Thread Tools | |
| |