![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har to betalingsformidlerne (original tykkere stil) til salg. Har også 2 x Ridge Racer og 2 x Tennis Game (2007 jeg tror) Jeg vil få mere info og billeder, hvis anyones interesserede. Bare dybest dømme renter på her, eller jeg vil sætte dem på eBay. Jeg har også 2 Nintendo DSS, igen med meget lidt brug. Oprindelige stil igen. Nogle spil herunder 2 x Husdyr, 2 x Mario, 2 x noget andet. I meget god stand, og jeg tror, der er et blødt fald og nogle andre ting.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du er glad for at vente en måned eller deromkring, og prisen er rigtig, jeg kan godt være interesseret i en af de PSP's.
| |||
| |||
| Theres bestemt ikke haste .... Jeg har haft dem i to år nu forventer jeg!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer med overhovedet Jeg tager det? |
|
| |||
| |||
| Ingen. Jeg vil gerne have at samle det hele sammen og få nogle fotos.
|
| |||
| |||
| Hvad DS spil er de? Punkin har Mario Kart, men jeg kan være interesseret i en anden Mario og måske PET-spil, hvis jeg vidste, hvilke af dem de var. Også på en chance, hvis du havde Kim Possible spil, ville det være morderen. Hun mistede hende, og jeg har ikke kunnet finde det ......... Naturligvis har jeg ikke set meget hårdt lol. |
|
| |||
| |||
| YH vi helt sikkert have nogle PET spil. I'll check til dig, havde helt glemt denne tråd. Min onkel bor i Chicago, og regelmæssigt besøg os her, så han er min shipping mand:) Det plejede at være godt med valutakursen: (
|
| |||
| |||
| Du glemmer eller mister interessen? |
|
| |||
| |||
| Jeg glemmer: ( Jeg vil prøve at gøre det i denne uge, fik en masse i gang lige nu.