![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on kaksi PSP (alkuperäinen paksumpi tyyli) myyntiin. On myös 2 x Ridge Racer ja 2 x Tennis Game (2007 mielestäni) Haluan saada lisää tietoa ja kuvia, jos anyones kiinnostunut. Just pohjimmiltaan päätellen korkoa tästä tai I'll laittaa ne eBay. Minulla on myös 2 Nintendo DSS, jälleen hyvin vähän käyttöä. Alkuperäinen tyyliin uudelleen. Joidenkin pelien mukaan lukien 2 x Kotieläimet, 2 x Mario, 2 x jotain muuta. Erittäin hyvässä kunnossa, ja mielestäni on pehmeä, ja joitakin muita juttuja.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos olet onnellinen odottaa kuukauden tai niin, ja hinta on oikea, i voivat hyvinkin olla kiinnostuneita yksi PSP: n.
| |||
| |||
| Theres varmasti ole kiire .... Minulla on ollut niitä kaksi vuotta nyt odotan!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ei ongelmia kanssa lainkaan otan sen? |
|
| |||
| |||
| Ei mitään. Otan kerätä kaikki yhteen ja saada joitakin kuvia.
|
| |||
| |||
| Mitä DS pelejä ne ovat? Punkin on Mario Kart, mutta en voi olla kiinnostunut toisen Mario ja ehkä Pet pelejä jos tiesin, mitkä ne olivat. Lisäksi on mahdollista, jos sinulla oli Kim Possible pelin, se olisi murhaaja. Hän hävisi hänen enkä ole voinut löytää sen ......... tietenkin En ole tutustunut kovasti lol. |
|
| |||
| |||
| Yh meidän on joitakin lemmikkieläinten pelejä. I'll tarkistaa teitä, oli täysin unohtaneet tätä säiettä. Setäni asuu Chicagossa, ja säännöllisesti käyntiä täällä, joten hän on minun meriliikenneyhtiön mies:) On ollut hyvä, valuuttakurssi: (
|
| |||
| |||
| Unohdatte tai menettävät kiinnostuksensa? |
|
| |||
| |||
| Unohdan: ( Minä yritän tehdä sitä tällä viikolla, sai paljon meneillään juuri nyt.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Nopea muutto pelit parantaa taitoja hitaammin liikkuvat pelejä! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4th Feb 2009 04:19 |
| Kumpi on parempi, että Nintendo Wii ... | Debbie V | PC & Console Gaming | 1 | 21. marraskuu 2008 10:03 |
| Nintendo DS | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 6 | 18th Jan 2008 08:13 |
| Hei ja kiitos etukäteen! | chrismass1 | Esittele itsesi Täällä | 9 | 10. lokakuu 2007 13:10 |
| Miten vahvistaa Nintendo DS? | Kysy Kenzie! :-) | PC & Console Gaming | 1 | 20th Mar 2007 09:21 |
| Thread Tools | |
| |