![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb twee PSP's (origineel dikker stijl) te koop. Hebben ook 2 x Ridge Racer en 2 x Tennis Game (2007 denk ik) Ik zal je meer info en foto's als anyones geïnteresseerd. Net wezen beoordelen van de rente op hier of ik zet ze op eBay. Ik heb ook 2 Nintendo DSS, wederom met zeer weinig gebruikt. Originele stijl weer. Sommige spellen inclusief 2 x Dieren, 2 x Mario, 2 x iets anders. In zeer goede staat, en ik denk dat er een zachte zaak en een aantal andere dingen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u tevreden bent te wachten een maand of zo en de prijs is goed, ik misschien wel geïnteresseerd in een van de PSP's.
| |||
| |||
| Theres zeker geen haast .... Ik heb ze voor twee jaar verwacht ik!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Geen problemen met het op alle i take it? |
|
| |||
| |||
| Geen. Ik heb voor het verzamelen van alles bij elkaar en krijgen een aantal foto's.
|
| |||
| |||
| Wat DS games zijn ze? Punkin heeft Mario Kart, maar ik ben misschien geïnteresseerd in een andere Mario en misschien de Pet spellen als ik wist welke ze waren. Ook, op een kans, als je had Kim Possible game, dat zou moordenaar. Ze verloor haar en ik heb niet kunnen vinden ......... Natuurlijk heb ik niet zag er erg hard lol. |
|
| |||
| |||
| YH we zeker een aantal gezelschapsdieren spellen. I'll check voor u, was helemaal vergeten over deze draad. Mijn oom woont in Chicago, en regelmatig bezoeken ons hier, dus hij is mijn scheepvaart man:) Zij worden gebruikt om goed met de koers: (
|
| |||
| |||
| U vergeet of verliest belang? |
|
| |||
| |||
| Ik ben vergeten: ( Ik zal proberen om het te doen deze week, kreeg veel gaande op dit moment.