![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har to PSP (original tykkere stil) for salg. Har også 2 x Ridge Racer og 2 x Tennis Game (2007 tror jeg) Jeg vil komme mer info og bilder om anyones interessert. Bare utgangspunktet bedømme interessen på her, eller vil jeg sette dem på eBay. Jeg har også 2 Nintendo DSS, igjen med svært lite bruk. Opprinnelige stil igjen. Noen spill inkludert 2 x Husdyr, 2 x Mario, 2 x noe annet. I svært god tilstand, og jeg tror det er en myk fall og noen andre ting.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du er fornøyd med å vente en måned eller så, og prisen er riktig, jeg kan godt være interessert i en av PSP's.
| |||
| |||
| Theres absolutt ingen jag .... Jeg har hatt dem i to år nå jeg forvente!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer med i det hele tatt jeg ta det? |
|
| |||
| |||
| Ingen. Jeg må samle alt sammen og få noen bilder.
|
| |||
| |||
| Hva DS spill er de? Punkin har Mario Kart, men jeg kan være interessert i en annen Mario og kanskje den Pet spill dersom jeg visste hvilke de var. Også, på en sjanse, hvis du hadde en Kim Possible spillet, som vil være morderen. Hun mistet hennes og jeg har ikke vært i stand til å finne det ......... Naturligvis har jeg ikke så veldig vanskelig lol. |
|
| |||
| |||
| Yh vi definitivt har noen kjæledyr spill. Jeg skal se etter deg, hadde helt glemt denne tråden. Onkelen min bor i Chicago, og regelmessig besøker oss her, så han er min shipping mann:) Det pleide å være bra med valutakursen: (
|
| |||
| |||
| Du glemmer eller mister interessen? |
|
| |||
| |||
| Jeg glemmer: ( Jeg skal prøve å gjøre det denne uken, har mye på gang akkurat nå.