![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har två Betalningsleverantörerna (original tjockare stilen) för försäljning. Dessutom har 2 x Ridge Racer och 2 x Tennis Game (2007 tror jag) Jag kommer att få mer info och bilder om anyones intresserade. Bara sett döma intresse här och jag ska sätta dem på eBay. Jag har också 2 Nintendo DSS, återigen med mycket lite använda. Original stil igen. Vissa spel inklusive 2 x Husdjur, 2 x Mario, 2 x något annat. I mycket gott skick, och jag tror att det är ett mjukt fall och några andra saker.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du är glad att vänta en månad eller så, och priset är rätt, jag kan mycket väl vara intresserade av ett av PSP's.
| |||
| |||
| Theres absolut ingen brådska .... Jag har haft dem i två år nu förväntar jag mig!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Inga problem med det alls jag ta den? |
|
| |||
| |||
| Ingen. Jag måste samla allt tillsammans och få lite bilder.
|
| |||
| |||
| Vilka DS-spel är de? Punkin har Mario Kart, men jag kan vara intresserad av en annan Mario och kanske Pet spel om jag visste vilka de var. Även om en chans, om du hade Kim Possible spel, som skulle vara mördaren. Hon förlorade hon och jag har inte kunnat hitta det ......... naturligtvis har jag inte sett mycket hårt lol. |
|
| |||
| |||
| Yh vi definitivt ha vissa sällskapsdjur spel. Jag ska leta efter dig, hade helt glömt bort denna tråden. Min farbror bor i Chicago, och regelbundet besöker oss här, så han är min sjöfart man:) Det brukade vara bra med växelkurs: (
|
| |||
| |||
| Du glömmer eller tappar intresset? |
|
| |||
| |||
| Jag glömmer: ( Jag ska försöka göra det den här veckan, har mycket som händer just nu.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Snabba spel förbättrar färdigheter för långsammare flyttar spel! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 februari 2009 04:19 |
| Vilken är bäst för Nintendo Wii ... | Debbie V | PC & Console Gaming | 1 | 21 november 2008 10:03 |
| Nintendo DS | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 6 | 18 januari 2008 08:13 |
| Hej & tack på förhand! | chrismass1 | Presentera dig här | 9 | 10 oktober 2007 13:10 |
| Hur kan man fixa en Nintendo DS? | Fråga Kenzie! :-) | PC & Console Gaming | 1 | 20 mars 2007 09:21 |
| Thread Tools | |
| |